ظرفیت سازی اجتماعی؛ ارائه بالاترین خدمت جهت توانمند سازی جامعه هدف بهزیستی

نخستین نشست رویداد ملی ظرفیت سازی اجتماعی با هدف تدوین منشور توانمند سازی و اقدام عملی برای ارائه بالاترین خدمت به جامعه هدف بهزیستی استان تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، این جلسه با موضوع اهمیت ظرفیت سازی اجتماعی و لزوم تدوین منشور توانمند سازی و استفاده حداکثری از توان و ظرفیت سایر نهادها و بخش های جامعه برای ارائه خدمات مؤثر به جامعه هدف با حضور محمد نصیری مدیر کل، و معاونین و مسئولین دفاتر این اداره کل  تشکیل شد.

محمدنصیری در این نشست  ضمن تأکید  استمرار طرح مذکور و رفع نیاز جامعه هدف در سریعترین زمان ممکن  گفت: ارتباط موثر تمامی اعضا با سازمانها و نهاد ها و اخذ مشارکت و ایجاد زمینه همکاری برای حصول نتیجه واجب و حائز اهمیت است.

وی اظهار داشت:  بهزیستی به عنوان متولی این رویداد مهم لازم است در تمامی جلسات شورای اداری استانداری و متناظر آن در سطح شهرستان و فرمانداری ها  نسبت به تبیین طرح مذکور و استفاده حداکثری از تمامی ظرفیت های جامعه اقدام نماید.

نورالدین فائقی معاون مشارکت های مردمی نیز  ضمن تأکید بر هماهنگی مدیران و روسای شهرستان ها در خصوص بررسی و احصا نیاز شهرستان در راستای مطالبه گری از مسئولین ذیربط در جلسات ظرفیت سازی شهرستان ها گفت: حضور حداقل یک نفر از اعضای ستاد دبیر خانه ظرفیت سازی اجتماعی در جلسات شهرستان ها برای طرح موضوع ظرفیت سازی دارای اهمیت است.

کد خبر 111410

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد