دعوت مدیرکل بهزیستی مازندران برای مشارکت گسترده در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری

فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران با صدور پیامی از مردم فهیم دیار علویان علی‌الخصوص خانواده بزرگ و ولایی بهزیستی استان جهت حضور پرشور در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت به عمل آورد.

فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران، متن دعوت بدین شرح است: 

بسمه تعالی

انتخابات یکی از ارکان اصلی پیشرفت و از مهم‌ترین وسیله‌های رفع موانع پیشرفت کشور است.(امام خامنه ای)

ما وارثان نسلی هستیم که سالها خون دل خوردند و آرزوی مشارکت در قدرت سیاسی و اداره کشور را داشتند. با تلاش جوانان سرزمینمان و با انقلاب اسلامی که انقلاب نور بود آرزوهای دست‌نیافتنی تبدیل به واقعیت شد و امروز مردم هستند که اداره کشور را بدست گرفتند و همه ارکان نظام سیاسی را انتخاب می کنند.

 بی شک حضور آگاهانه، مسئولانه و حداکثری مردم عزیز ایران در پای صندوق‌های اخذ رای و استفاده شایسته از حق قانونی، مؤثر و تعیین‌کننده خود، موجب افزایش سرعت حرکت کشور در مسیر رشد و تعالی به سوی قله‌های بلند تمدن نوین اسلامی، حفظ اتحاد ملت و دولت، تثبیت اقتدار ملی و انتخاب فرد اصلحی می شود که خالصانه در راه خدمت به مردم و اعتلا و سربلندی هر چه بیشتر ایران اسلامی گام می‌نهد.

فراموش نکنیم که حضور در انتخابات صرفاً تکلیف نیست؛ حق است؛ حقّ مردم است که انتخاب کنند.

اینجانب از مردم شریف، بزرگوار و همیشه در صحنه استان ولایی مازندران علی‌الخصوص خانواده بزرگ بهزیستی استان دعوت می نمایم با اتکاء به خداوند متعال، همراه با ملت آزاده ایران با حضور هرچه باشکوهتر در روز جمعه پانزدهم تیرماه، ندای رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی (حفظه ا…) را لبیک گفته و برای عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی و کشور عزیزمان ایران، به پای صندوق های رأی آمده و با مشارکت حداکثری، سرنوشت کشورمان را آنگونه که شایسته ایران و ایرانی است، تعیین نمایند.

فریبا بریمانی 

مدیرکل بهزیستی مازندران

کد خبر 111221

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد