دیلم| دیدار رییس بهزیستی دیلم با فرمانده نیروی انتظامی به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر

به مناسبت فرا رسیدن هفته مبارزه با مواد مخدر فاطمه جوهری رئیس اداره بهزیستی شهرستان دیلم با همراهی کارشناسان واحدهای تخصصی و مسول مرکز ترک اعتاد فجر با سرهنگ امید صابر فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دیلم دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر و به نقلاز بهزیستی شهرستان دیلم، در این دیدار فاطمه جوهری رئیس بهزیستی دیلم ضمن گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر از زحمات و تلاش های ارزنده پرسنل نیروی انتظامی و تمامی فعالان عرصه مبارزه با مواد مخدر تقدیر نمود.

وی افزود:هفته مبارزه با مواد فرصتی مناسب برای گسترش آگاهی و جلب حمایت عمومی بر علیه آسیب های اجتماعی و مقوله ویرانگر مواد مخدر می باشد.

رئیس بهزیستی دیلم احساس مسولیت مردم در این زمینه را مهم و راهکاری کلیدی برای مقابله با آسیب های اجتماعی و اعتیاد دانست.

رئیس بهزیستی دیلم برگزاری کلاس های آموزشی مهارت های زندگی(نه گفتن) و اجرای طرح ارتقاء و توانمندسازی شناختی رفتاری جهت دانش آموزان، شیوه های فرزند پروری جهت والدین دانش آموزان، تزیع پوستر در سطح ادارات شهرستان، برپایی نمایشگاه از اهم فعالیت های این اداره در جهت آگاهسازی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و اعتیاد بوده است.

وی افزود:پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به افراد بهبود یافته نیز از دیگر فعالیت های این شهرستان می باشد. رییس بهزیستی دیلم اظهار داشت:خط ملی اعتیاد(۰۹۶۲۸)همه روزه از ساعت۸صبح تا۸شب آماده ارائه خدمات مشاوره تلفنی در زمینه پیشگیری و درمان اعتیاد می باشد.

سرهنگ امید صابر فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دیلم ضمن تقدیر از اقدامات بهزیستی در عرصه ی پیشگیری از مصرف مواد مخدر و آسیب های اجتماعی آمادگی نیروی انتظامی جهت تعامل و همکاری با بهزیستی اعلام کرد.

فرمانده نیروی انتظامی دیلم بیان داشت:مبارزه با مواد مخدر منحصر به دستگاه خاصی نیست و نیاز به تعامل و همکاری تمامی دستگاه ها و بخش های مختلف و همچنین عموم مردم دارد.

کد خبر 110707

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد