پیام مدیرکل بهزیستی استان  به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر

محمد مهدی شاهقدمی مدیر کل بهزیستی استان به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر پیامی را صادر نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اداره کل بهزیستی استان متن پیام  به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مواد مخدر؛ قدرت اندیشه، نوآوری، پشتکار، کوشش و سازندگی را در انسان ها به ویژه نسل جوان جامعه از بین می برد و بنیان خانوادگی و اعتقاد دینی آنان را به نابودی می کشاند.

پنجم تیر ماه، روز جهانی مبارزه با مواد مخدر؛ بهترین فرصت رهایی از دام اعتیاد و بازگشتن روزهای خوب زندگی است تا از ابتلای جوانان به عنوان نیروهای فعال، پویا که سرمایه های ارزشمند جامعه هستند، پیشگیری شود.

حمایت همه جانبه از معتادان رها شده از دام اعتیاد یک امر ضروری است و کم‌توجهی به موضوع حمایت‌های پس از درمان و صیانت اجتماعی و فرهنگی از بهبود یافتگان، باعث احتمال افزایش بازگشت مجدد بیماری شده و روند بازگشت به جامعه را در آنان مختل می‌کند.

مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در این خصوص فرموده اند : دشمن برای تباه کردن و ضایع کردن نیروی کار وارد میدان می شود؛ با دو عامل(فساد اخلاقی) و (اعتیاد).»

اینجانب ددر پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدای والامقام عرصه‌ مبارزه با مواد مخدر، فرا رسیدن «هفته‌ی مبارزه با مواد مخدر» را گرامی داشته و این روز جهانی و هفته ملی را فرصتی مغتنم می شمارم تا از زحمات و تلاش های ارزشمند همه تلاشگران این عرصه تقدیر نموده و از خداوند متعال برای آنان عزمی راسخ مسئلت نمایم.

محمد مهدی شاهقدمی

مدیر کل

کد خبر 110645

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد