در رسانه| سمن‌ها بهترین گزینه برای انجام کار فرهنگی

نماینده ولی فقیه در همدان با تاکید بر در اختیار دادن زمین بهزیستی به سمن‌ها برای انجام کار فرهنگی و تربیتی، گفت: نگاه این سمن‌ها اقتصادی نبوده و نگاه آنها صرفاً فرهنگی و اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی، اظهار کرد: مجموعه‌های مردمی به عنوان یک سمن که حاضر هستند در زمین‌ متعلق به اداره بهزیستی کار تربیتی انجام بدهند.

او با بیان اینکه این سمن‌ها به هیچ‌وجه دنبال درآمد نیستند، عنوان کرد: این سمن‌ها به‌دنبال نگاه اقتصادی نبوده و نگاه آنها صرفاً فرهنگی و اجتماعی بوده و لازم است که این کار بدون تشریفات انجام شود.

نماینده ولی‌فقیه در همدان با تاکید بر بستن قرارداد چند ساله برای سهولت کار و افزایش مشارکت این سمن‌ها و مجموعه‌های فرهنگی، بیان کرد: اگر قرار باشد قراردادها یکساله باشد، دوباره سال آینده ما با همین مشکل مواجه خواهیم شد.

آیت‌الله شعبانی موثقی با تاکید بر حذف تشریفات قانونی در این امر، عنوان کرد: اگر این مجموعه با ترک تشریفات به این مجموعه‌های فرهنگی زیر نظر شورای فرهنگ عمومی واگذار شود، کارها بهتر انجام خواهد شد.

او با تاکید بر رایگان شدن این مجموعه‌ها برای عموم، گفت: برای اجاره این مجموعه باید مبلغ ناچیزی را در نظر بگیرید چرا که هیچ کس با این مبلغ تعیین شده نمی‌تواند این مکان را برای برگزاری کار فرهنگی مهیا کند.

نماینده ولی فقیه با اشاره بر تصویب امکان در اختیار قرار گرفتن این مکان برای کارگروه تربیت کودک و نوجوان، یادآور شد: ما در کشور مجموعه‌ها یا اموالی داریم که باید بصورت رایگان در اختیار تربیت کودکان و نوجوانان قرار بگیرد.

در رسانه| سمن‌ها بهترین گزینه برای انجام کار فرهنگی

در رسانه| سمن‌ها بهترین گزینه برای انجام کار فرهنگی

کد خبر 110569

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد