بازدید نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان و نماینده مردم همدان در مجلس از آسایشگاه حضرت ابوالفضل

همزمان با روز جهانی افراد دارای معلولیت آیت الله شعبانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان و دکتر حاجی بابایی نماینده مردم شهرستان های همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از آسایشگاه خیریه حضرت ابوالفضل بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان نماینده ولی فقیه در استان همدان  به مناسبت روز جهانی افراد دارای معلولیت با حضور در  آسایشگاه معلولان حضرت ابوالفضل(ع) همدان، ضمن عیادت از بیماران و معلولان ذهنی و جسمی بستری، خواستار رسیدگی به مشکلات پرسنل و بیماران این مرکز شد.

 آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی در این دیدار با تشکر از خدمات شبانه‌روزی کارکنان مرکز توانبخشی حضرت ابوالفضل(ع) خاطرنشان کرد: گاهی از موارد افراد در قبال خدمتی که ارائه می‌کند انتظار تقدیر و تشکر ویژه‌ای دارد اما برای حضور در این مکان انگیزه‌ای به جز انگیزه الهی را نمی‌توان تصور کرد.

آیت‌الله شعبانی افزود: این انگیزه الهی است که این عزیزان را به خدمت‌رسانی در این مرکز سوق داده است، چراکه با علم به این موضوع که طرف مقابل شما شاید نمی‌تواند برای این خدمات تشکر کند اما بازهم با جان و دل مشغول خدمت‌رسانی و پرستاری از این بیماران هستید.

وی با بیان اینکه این انگیزه‌های خالصانه تبدیل به فرصتی برای رشد این افراد شده است گفت: این وظیفه بنده است که از تک تک پرسنل این مرکز به خاطر همه زحماتی که بدون هیچ چشمداشتی انجام می‌دهند تشکر کنم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تاکید کرد: انصافا این افراد در شرایط شغلی سختی مشغول خدمت‌رسانی هستند و حتی مواجه شدن با این وضعیت کاری نیز در جای خود سختی فراوانی دارد بنابراین فارغ از مباحث مادی که در آن نیازمند توجه و رسیدگی هستیم، نیازمند تقدیر و تشکر معنوی به معنای واقعی کلمه هستیم.

شعبانی مرکز توانبخشی حضرت ابوالفضل(ع) را مرکزی مثال‌زدنی دانست و گفت: با وجود مشکلات فراوان و سختی‌های کاری که در این مسیر وجود دارد نحوه خدمت‌رسانی و محیط این مرکز نشان از زحمات فراوان و شبانه‌روزی پرسنل آن دارد.وی خواستار رسیدگی به مشکلات پرسنل این مرکز شد و گفت: این یک حقیقت است که بسیاری از زحماتی که در مرکز حضرت ابوالفضل(ع) توسط پرسنل صورت می‌گیرد دیده نمی‌شود بنابراین قدردانی از آنها را باید یک ضرورت عنوان کرد.

امام جمعه  همدان با حضور در بخش های مختلف این مرکز از نزدیک ضمن عیادت از بیماران بستری و شنیدن مشکلات و نقطه‌نظرات مسئولان این آسایشگاه قول مساعد پیگیری موارد را داد.

آسایشگاه خیریه حضرت ابوالفضل(ع) همدان بیش از ۵۰۰ معلول جسمی، حرکتی و ذهنی را زیر پوشش خود دارد و با حمایت‌های خیرین و مردم خدمات کم‌نظیری را به این عزیزان ارائه می‌دهد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان  گفت : کار در مراکز تحت نظارت بهزیستی موهبتی است که نصیب هر کسی نمی شود .

آیت الله شعبانی خاطر نشان کرد : کمک به پیشبرد اهداف بهزیستی و تلاش برای خدمت رسانی مطلوب به مددجویان از جمله اقداماتی است که نیازمند حمایت همه مردم است .

وی افزود : ما نیز به نوبه خود تلاش خواهیم کرد از طریق تریبون های نماز جمعه و تمامی بسترهای موجود مردم را به سمت حمایت از سازمان بهزیستی ترغیب نمائیم .

حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم شهرستان های همدان و فامین در مجلس شورای نیز مرکز حضرت ابوالفضل را از جمله مراکز با کیفیت کشور  قلمداد کرد و گفت : افزایش مستمری های پرداختی به مددجویان اقدامی بود که توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیگیری و خوشبختانه به نتیجه رسید و با این اقدام بخشی از مشکلات مددجویان مرتفع گردید .

حاجی بابایی افزود : سازمان بهزیستی از جمله دستگاه هایی است که همیشه مورد توجه به نمایندگان مجلس شورای اسلامی بوده است .

نماینده مردم شهرستان های همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت : مجمع نمایندگان استان تلاش خواهند کرد تا مباحث کاری مرتبط با بهزیستی استان و مشکلات احتمالی مراکز تحت نظارت از طریق جلسات کاری با مدیران دستگاه های مرتبط مطرح و در اسرع وقت در مورد آنها تصمیمات مناسب اتخاذ شود .

گفتنی است مدیرمرکز گزارشی از تعداد بیماران مقیم در مرکز، نوحه ارائه خدمات و مشکلات پیش روی مرکز ارائه و خواستار حمایت مسئولین در جهت پیشبرد اهداف و تسهیل خدمت رسانی شد. 

کد خبر 11055

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد