۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۸
سقز/ برگزاری جلسه شورای سالمندی

جلسه شورای شورای ساماندهی سالمندان شهرستان سقز در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی کردستان: در این جلسه که با حضور فرماندار شهرستان سقز، رئیس بهزیستی، کارشناس شورای سالمندی بهزیستی، ﻣﺪﯾﺮﻋﺎﻣﻞ سرای سالمندان مهر سقز، مدیرعامل بنیاد فرهیختگان شهرستان سقز، مدیرعامل کانون بازنشستگان کارمندان دولت و جمعی از روسای ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان سقز برگزار شد فرماندار سقز با اشاره به آمار بهزیستی مبنی بر وجود ۲۹ هزار و ۶۵۶ سالمند در شهرستان سقز و این که حدود ۹ درصد از جمعیت این شهرستان را سالمند تشکیل داده است خواستار تدوین برنامه های کاربردی در این حوزه شد.

جعفر توان، با بیان این که توسعه سرای سالمندان مهر مساعدت و همکاری ادارات خصوصاً شهرداری را می طلبد خواستار واکاوی دلایل سالمند آزاری و مساعدت بیشتر بیمارستان ها در ارایه حمایت مراقبت های بهداشتی - درمانی سالمندان شد.

در ادامه حیدری رئیس اداره بهزیستی با بیان اینکه در شهرستان سقز در حوزه های توانبخشی، آموزشی و نگهداری به سالمندان خدمات گوناگونی ارائه می شود گفت: مطالعات علمی پیرامون وضعیت سالمندان شهرستان سقز در مراحل پایانی است.

در پایان مرادی شهردار سنته بیان کرد؛ بوستان دوست دار سالمند در این شهر با مساحت ۸۰۰ مترمربع با پیشرفت ۳۰ درصد در دست احداث است.

سقز/ برگزاری جلسه شورای سالمندی

سقز/ برگزاری جلسه شورای سالمندی

کد خبر 110360

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد