همایش جهاد تبیین با موضوع انتخابات در بهزیستی کرج برگزار شد

همایش جهاد تبیین با حضور "وجیهه محمدی فلاح" مدیرکل بهزیستی البرز، "مهدی آقا براری" معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه کلانشهر کرج، معاونین و رؤسای ادارات ستادی بهزیستی، رئیس بهزیستی کرج و جمع کثیری از کارکنان ادارات بهزیستی در سراسر استان البرز در محل سالن اجتماعات شهید قاسم سلیمانی اداره بهزیستی شهرستان کرج برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی البرز؛ در این جلسه محمدی فلاح به بررسی ابعاد مختلف جهاد تببین برای کارکنان ادارات بهزیستی با تأکید بر جهاد امیدآفرینی و بیان و اطلاع رسانی دستاوردهای انقلاب اسلامی به آحاد جامعه با هدف مشارکت حداکثری در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پرداخت.

محمدی فلاح افزود:‌مردم محور اصلی مشارکت در انتخابات هستند و جهاد تبیین و امید آفرینی در میان مردم از الزامات برگزاری انتخابات پرشور است.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین و بیان دستاوردها و خدمات مسئولان نظام برای ایجاد امید آفرینی در جامعه تصریح کرد: این مسئله در آستانه برگزاری انتخابات از اهمیت زیادی برخوردار است و باید دستگاه های اجرایی و فعالان فرهنگی و اجتماعی به این مسئله توجه خاصی داشته باشند.

محمدی فلاح در ادامه اظهار داشت:در شرایط فعلی که دشمنان قسم خورده نظام اسلامی همه سعی و تلاش خود را برای به حاشیه کشاندن جامعه به کار برده اند، نیاز جهاد تبیین و روشنگری بیش از قبل احساس می شود.

مدیرکل بهزیستی البرز در ادامه به بررسی پیشرفت های ایران اسلامی در چهار دهه انقلاب پرداخت و گفت:قبل از انقلاب، ایران به کشورهای دیگر وابسته بود و از خود قدرتی نداشت، اما به برکت انقلاب در این سالها جمهوری اسلامی ایران در کنار خودکفایی به یکی از قدرت های منطقه و دنیا تبدیل شده است.

وی به دستاوردهای علمی و نظامی کشور نیز اشاره کرد و اظهار داشت :سرعت و رشد علمی ما از اول انقلاب تاکنون چندین برابر شده است لذا دشمنان تمام تلاش خود را می کنند تا جلوی این رشد را بگیرند و وظیفه همگانی است که با تببین دستاوردهای انقلاب به حضور پرشور مردم در انتخابات کمک کنیم.

در این جلسه سخنرانی "مهدی آقابراری" معاون فرماندار کرج، اجرای سرود فرزندان مرکز نیکسا و کلیپ دولت خدمت و آزمون استخدامی افراد دارای معلولیت از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

کد خبر 110153

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد