سفرمدیرکل بهزیستی استان خوزستان به شهرستان مسجد سلیمان

درادامه سفرهای شهرستانی روز یکشنبه ۲۷خرداد ماه ، مدیرکل بهزیستی استان خوزستان  در شهرستان مسجد سلیمان حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان خوزستان ،مدیر کل بهزیستی استان پس از ورود به شهرستان مسجدسلیمان به همراه رئیس و جمعی از کارکنان بهزیستی شهرستان  در ابتدا با حضور درگلزارشهدا ،به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند وسپس با حضور در منزل  خانواده معزز شهیدان اسفندیار و مهران صالحپور با اهدای لوح تقدیرازخواهر این شهیدان که از کارکنان بهزیستی مسجدسلیمان می باشد تجلیل و تقدیر کرد.

درادامه درمحل اداره بهزیستی شهرستان جلسه ای باحضور کارکنان بهزیستی برگزار و عملکرد بهزیستی شهرستان درحوزه های مختلف را بررسی نمودوپاسخگوی درخواست های همکاران شد وخواستار حضوروشرکت حداکثری همه همکاران بخش دولتی و غیردولتی و جامعه هدف در انتخابات ریاست‌جمهوری در۸تیرشد.

مهران کریمیان ،مدیرکل بهزیستی استان خوزستان در ادامه  در  جلسه شورای مشارکتهای مردمی شهرستان مسجدسلیمان که با حضور فرماندار و جمعی از مدیران وخیرین شهرستان درمحل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد بیان کرد: راه برون رفت ازمشکلات موجود استفاده از مشارکت مردمی و ظرفیت های اجتماعی است و بهزیستی بهترین سازمان برای انجام نیات خیرخواهانه مردم عزیز می باشد و شورای مشارکت‌های مردمی می بایست باارائه راهکار های مناسب نسبت به هدایت کمکهای مردمی به سمت بهزیستی اقدام نموده وبرنحوه مصرف و هزینه کرد مشارکت ها هم نظارت نماید .

گفتنی است در این جلسه پس از بحث و تبادل ونظرمقررشد شهرداری وسایرادارات نسبت به تهیه نقشه و صدور مجوز ورفع موانع قانونی برای ساخت بازارچه اشتغال برای زنان سرپرست خانوار اقدام نمایند.

کریمیان بعدازظهر یکشنبه ۲۷خردادهم در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان مسجد سلیمان شرکت نمودوبا تاکید بر اجرای زنجیره ارزش برای اشتغالزایی جامعه هدف وثبات شغلی آنان . خواستار همکاری همه دستگاهها بخصوص ادارات میراث فرهنگی و گردشگری .فنی و حرفه ای .اداره کارو اصناف و...برای آماده سازی شغلی و زمینه سازی شغلی جامعه هدف بهزیستی شد همچنین ازمدیران بانکهای شهرستان خواسته شد که همکاری لازم را بامددجویان بهزیستی برای تسهیلات اشتغال داشته باشند.

در پایان نیز از تعدادی از مراکز غیردولتی و منازل مددجویان بازدید و از نزدیک  نحوه خدمات دهی به جامعه هدف بهزیستی در مراکز غیر دولتی و نیازمندیها و مشکلات مددجویان را بررسی  کرد .

کد خبر 110151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد