اشتهارد | شورای اداری شهرستان اشتهارد برگزار شد

روز یکشنبه ۲۷ خردادماه شورای اداری با موضوع تشریح وظایف دستگاه ها در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری (وفاق اجتماعی و نشاط سیاسی) به ریاست فرماندار و با حضور امام جمعه و رؤسای ادارات شهرستان اشتهارد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛جلسه تشریح وظایف دستگاه‌های اجرایی برای انتخابات ریاست جمهوری به ریاست مهندس کردلو فرماندار شهرستان و با حضور امام جمعه و مسئولین دستگاه‌های اجرایی از جمله بهروز افشاری رئیس اداره بهزیستی شهرستان اشتهارد برگزار شد.

در این جلسه مهندس کردلو با گرامیداشت یاد و خاطره و خدمات شهید جمهور دکتر رئیسی و همراهان عزیز ایشان به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد و اظهار داشت:مردم ما در تشییع پیکر پاک شهید آیت‌الله دکتر رئیسی و همراهانشان مهر تأییدی بر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زدند و نشان دادند ارزش افرادی که به مردم خدمت می کنند را می دانند.

وی در ادامه به تشریح وظایف دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای انتخابات ۸ تیرماه پرداخت.

لازم به ذکر است شعبه اخذ رأی اداره بهزیستی این شهرستان تنها شعبه مناسب سازی شده برای حضور افراد دارای معلولیت وجانبازان عزیز میباشد و در روز هشتم تیرماه پذیرای این عزیزان خواهد بود.

کد خبر 110140

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد