جلسه برنامه ریزی جهت مشارکت افزایی در  انتخابات ریاست جمهوری  برگزار شد

در راستای هماهنگی و برنامه ریزی های لازم جهت حضور پرشور و حداکثری کارکنان، مددجویان تحت پوشش و خانواده بزرگ بهزیستی البرز جلسه ای با حضور "وجیهه محمدی فلاح" مدیرکل بهزیستی استان البرز و تمامی مدیران بهزیستی استان در محل سالن جلسات ستاد بهزیستی البرز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛در این جلسه "وجیهه محمدی فلاح" مدیر کل بهزیستی استان بر حضور فعالانه،آگاهانه و حداکثری کارکنان و خانواده بزرگ بهزیستی استان البرز در پای صندوق های رأی و انتخاب فرد اصلح به عنوان رئیس جمهور آینده کشور تأکید کرد.

وی در ادامه انعکاس خدمات دولت به مردم را از اهم موارد برشمرد و خواستار اطلاع رسانی خدمات بهینه دولت به مردم و علی الخصوص جامعه هدف بهزیستی در همه ابعاد شد و از معاونت های تخصصی خواست تا از این طریق،مردم و جامعه هدف را نسبت به آینده کشور امیدوار و به فضل خداوند شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم.

مدیرکل بهزیستی استان البرز همچنین با اشاره به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بعنوان مهمترین رخداد سیاسی کشور بر اهتمام بدنه بهزیستی جهت مشارکت افزایی و هم افزایی با رویکرد امیدآفرینی و اجرای برنامه های شاد،ایجاد وفاق اجتماعی و نشاط سیاسی با محوریت محلات کم برخوردار تأکید کرد.

کد خبر 110139

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد