پیام تبریک مدیر کل بهزیستی استان به مناسبت عید سعید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت

"وجیهه محمدی فلاح" مدیرکل بهزیستی استان البرز؛در پیامی فرارسیدن عید سعید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت را به تمامی مسلمین جهان ،مردم ولایتمدار استان البرز،کارکنان اداره کل بهزیستی استان البرز و جامعه هدف محترم بهزیستی تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز متن این پیام بدین شرح است: ‌

بسم الله الرّحمن الرّحیم

عید سعید و خجسته قربان،عید رهایی از همه تعلّقات درون،اوج اطاعت و بندگی حق،غایت طاعت و طرد ماسوی الله و تکیه زدن بر سکوی ایمان و یقین است.

گذشتن از فرزند و قربانی کردن آن در راه خدا،تجلّی فطرت انسانهایی است که با قلبی آکنده از عشق به ذات اقدس الهی به درگاه ایزد منّان دست به دعا بر می دارند و خالصانه،رهیدگی از امیال نفسانی را از درگاه ربوبی استعانت دارند.

انسان مؤمن در مسیر معرفت الهی با شکستن اصنام و بت های نفس به مرحله ای از رضا و تسلیم در برابر اراده و مشیّت الهی دست می یابد و با رضایت درون فریاد برمی دارد :«رضیت برضائک؛راضی هستیم به رضای تو و قانع هستیم به مصلحت تو ».

این آزمون بزرگ،مرحله ای متعالی است که با گذشتن از خواهش ها و تن سپردن به خواست الهی میسر میشود.

اینجانب حلول عید فرخنده قربان و آغاز دهه مبارک ولایت و امامت را به ساحت نورانی حضرت ولی عصر(عج) ونایب برحقش حضرت امام خامنه ای (مدظلّه العالی)،ملت بابصیرت ایران بویژه کارکنان اداره کل بهزیستی استان البرز و جامعه هدف محترم بهزیستی تبریک و تهنیت عرض نموده،توفیقات روز افزون الهی را در این ایّام سراسر صفا و معنویت از خداوند متعال برای ایشان مسئلت می‌نمایم.

وجیهه محمدی فلاح

 مدیر کل بهزیستی استان البرز

کد خبر 110138

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد