اجرای طرح پویش نذر قربانی در استان البرز

"وجیهه محمدی فلاح" مدیرکل بهزیستی استان البرز ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید قربان با اشاره به اهمیت قربانی کردن و اطعام نمودن در دین مبین اسلام و توصیه معصومین (علیهما سلام) به کمک به نیازمندان و مستمندان اظهار داشت:این اداره کل همچون سنوات گذشته به عنوان واسطه خیر بین نیکوکاران ارجمند و نیازمندان واقعی آماده جمع آوری کمکهای مردمی،نذورات،گوسفند زنده و گوشت قربانی با هر میزان توان مالی جهت توزیع بین مددجویان تحت پوشش است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛مدیرکل بهزیستی البرز اظهار داشت :همشهریان نوع دوست و نیکوکار در روز عید سعید قربان، می‌توانندبطور شبانه روزی گوشت قربانی و نذورات خود رابه  پایگاه های بهزیستی (ستاد بهزیستی،ادارات بهزیستی شهرستان ها و مراکز نگهداری تحت نظارت) تحویل نمایند.  

وی افزود: همچنین برای سهولت پرداخت مبالغ اهدایی شماره کارت مجازی به شماره  ۶۳۶۷۹۵۷۰۵۵۴۸۵۰۷۷  و شماره حساب ۴۱۸۱۰۳۴۵۴۱۹۶۱۳۲۴  وهمچنین کد دستوری #۲۵۰۰۰۰*۶۶۵۵* بنام هدایای خاص مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان البرز در نظر گرفته شده است.  

وی ادامه داد :سال گذشته کمک‌های مردم در پویش عید قربان در بخش دولتی و غیر دولتی به مبلغ ۳۲میلیارد ریال بصورت کمکهای  نقدی و غیرنقدی شامل گوشت قربانی، اطعام غذای گرم و بسته های معیشتی بوده است که بین ۸ هزار و ۷۱۲ نفر از مددجویان نیازمند تحت پوشش توزیع گردیده است.

این مقام مسئول ضمن دعوت از مردم خیر برای مشارکت در این طرح گفت: امید است امسال نیز هم استانی های عزیز با همراهی و همیاری و کمک‌های خالصانه و خداپسندانه ما را در انجام این امر مهم یاری رسانند.

کد خبر 110136

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد