شهرتهران| برگزاری مسابقه انتخابی فوتبال فرزندان شبه خانواده

مدیر بهزیستی شهرتهران از برگزاری مسابقات انتخابی فوتبال فرزندان پسر مراکز شبه خانواده در تیم نونهالان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، پسران مراکز شبه خانواده در تست انتخابی باشگاه پیکان شرکت کردند و تعدادی از آنها نیز در تیم نونهالان و تیم نوجوانان انتخاب شدند.

مدیر بهزیستی شهرتهران گفت: ورزش غالباً نوجوانان را از رفتارهای آسیب‌زا دور نگه می‌دارد و به آن‌ها فرصت می‌دهد اوقات فراغت خود را با فعالیتی سالم و سازنده سپری کنند و هیجانات خود را بروز دهد. بنابراین، احتمال کمتری دارد که به سمت مواد مخدر و آسیب زا و یا دیگر رفتارهای خطرساز کشیده شوند.

محمود برزگر در ادامه عنوان کرد: سبک زندگی نوجوانان در دنیای امروز با زندگی نوجوانان در نسل‌های گذشته تفاوت‌های ملموسی دارد. یکی از عواملی که به این تفاوت‌ها دامن زده، حضور گسترده‌ی دستگاه‌های دیجیتال، از موبایل گرفته تا لپ‌تاپ و... با وجود مزایای چشمگیری که دارند، به سبک زندگی بی‌تحرک نوجوان‌ها و به‌خطرافتادن سلامت آن‌ها منجر شده‌اند و سلامت جسمی و روانی نوجوانان را تهدید می‌کند و  در چنین وضعیتی، توجه به نقش ورزش در زندگی نوجوانان ضروری است.

وی در ادامه بیان کرد: فواید ورزش برای نوجوانان تقریباً هر نوع ورزشی می‌تواند برای نوجوانان مفید و سازنده باشد، به شرط آنکه به‌شکل اصولی و ایمن انجام شود.

کد خبر 110128

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد