ملارد | راه اندازی باشگاه روانشناسان بهزیستی در شهرستان ملارد

در راستای ارتقا کمی و کیفی زندگی اجتماعی عموم مردم و راه اندازی با شگاه روانشناسان نشستی با حضور داود فهیم راد رئیس اداره، مسئولین شهرداری، قره باغی روانشناس و ... انجام شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داود فهیم راد رئیس اداره با تاکید بر لزوم همکاری سایر ادارات در راه اندازی و اثرگذاری این باشگاه گفت: حرکت اجتماعی، مسئولیت اجتماعی ادارات، شناخت آسیبهای نوپدید و راهکارهای مواجه با این آسیبها از جمله مواردی است که از این باشگاه گذشته و قابل کنترل می شود.

وی افزود:  بسیاری از آسیب های اجتماعی موجود در شهرستان ملارد اعم از طلاق، خودکشی، اعتیاد و ... از جمله موارد مهمی است که با فعالیت این باشگاه بیش از پیش قابل کنترل تر شده و میتوان با رویکرد رو به رشد و توانمندسازی یافته های پژوهشی و علمی این موارد را کنترل و کاهش داد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد با توضیح اینکه در فاز های بعدی در آینده پیش رو مسئولیت های اجتماعی دیگری نیز توسط باشگاه روانشناسان اجرایی میشود گفت: نظارت بر حسن اجرای موارد مذکور توسط کارشناسان این باشگاه با بهزیستی شهرستان بوده که توسط کارشناسان معاونت پیشگیری انجام می شود.

فهیم راد با تاکید بر اجرای طرح هایی چون محب، اعزام تیم های مداخله در بحران، پدافند غیرعامل و ... در ماههای آتی در این باشگاه گفت: معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری در اجرا و برنامه ریزی های این باشگاه همگام و همسو با اداره بهزیستی در حال فعالیت است.

کد خبر 110126

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد