جذب منابع مالی برای اشتغال و توانمندسازی جامعه شریف بهزیستی

بهزاد شهبازی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با مدیران و مسئولان بانک‌های عامل استان، در خصوص تسریع در جذب منابع بانکی برای توانمندسازی و اشتعالزایی مددجویان به گفت‌وگو نشست.

به گــزارش روابـط‌عمـومی اداره‌کـل بهـــزیستی استـان کرمانشـــاه؛

در این نشست مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، ضمن حضور موشاخانی سرپرست دفتر امور اقتصادی استانداری و زارعی معاون اشتغال اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، خواستار تسریع در تخصیص و جذب مانده اعتبارات سال گذشته و سال جاری برای توانمندسازی همه‌جانبه جامعه هدف بهزیستی شد.

بهزاد شهبازی در این جلسه ضمن تشکر از عملکرد قابل قبول بانک‌های عامل در سال گذشته و تخصیص تسهیلات از محل جزء ۴ تبصره ۱۸ و همچنین از محل جزء ۳ سهمیه استانداران، به تشریح اعتبارات سال جاری از محل جزء ۴ تبصره دو، به تفکیک شهرستانی اعتبارات مذکور با عاملیت ۱۷ بانک عامل پرداخت.

وی هدف از برگزاری این نشست را ارزیابی وضعیت جذب اعتبارات و تسهیلات اشتغال جامعه هدف و همچنین بررسی و رفع چالش‌ها و مشکلات موجود، جهت تسریع در جذب اعتبارات سال جاری عنوان کرد. 

در ادامه‌ی این نشست، موشاخانی نیز یکی از اقدامات اساسی بانک‌ها را الویت پرداخت تسهیلات به مددجویان بهزیستی اعلام کرد و افزود: همه بانک‌ها می‌باید تمامی پرونده‌هایی که در شبکه بانکی از سال قبل مانده است را پرداخت نمایند و علاوه بر پرداخت تسهیلات از محل مانده اعتبار سال قبل، جهت تخصیص و تسریع در جذب تسهیلات امسال نیز هماهنگی‌ها و اقدامات لازم را کارسازی کنند.


بـرای پیوستـن به کانـال اداره‌کل بهـــزیستی استـان کرمانشــاه در پیام‌رسان ایتــا، اینجــــا را لمس کنیـد

کد خبر 110017

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد