اولین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی و شورای سالمندان بهزیستی شهرستان شاهین دژ

جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی و شورای سالمندان با حضور اعضای ستاد در اداره بهزیستی شهرستان شاهین دژ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شاهین دژ ؛

با حضور فتحی معاونت عمرانی فرمانداری و ریاست بهزیستی ، شهردارهای شاهین دژ - محمودآباد و روسای ادارات عضو ستاد اولین جلسه هماهنگی و پیگیری مناسب سازی و شورای سالمندان در سالن کنفرانس اداره بهزیستی شاهین دژ برگزار شد.
مهری داداشیان رئیس بهزیستی شاهین دژ گفت ؛ نقش محیط در توانبخشی معلولان از همان ابتدای شروع فعالیت های توانبخشی ، بر متخصصان امر روشن بود.
وی افزود ؛ این مسئله به ویژه در مورد افرادی که در تحرک و جابجایی با مشکل مواجه هستند دارای اهمیت بیشتری می باشد. زیرا این افراد در بالا رفتن از پله ها، عبور از ورودی های کم عرض درب ها، مسیر رفت و آمد عمومی و عبور از زمین های ناهموار با مشکلات فراوانی مواجه هستند.
محمد فتحی معاون عمرانی فرمانداری گفت : مشکلات و موانع موجود در شبکه دسترسی پیاده شهری و عدم تداوم حرکت راحت در مسیرهای پیاده ، برای افراد مختلف ایجاد اشکال می نماید. رفع این موانع از پر اهمیت ترین اقدام هایی است که ضامن مشارکت هر چه بیشتر معلولین در امور مربوط به جامعه خودشان خواهد بود.
ایشان تصریح کرد ؛ نگرش مسئولان در امر مناسب سازی، نقش کلیدی و مهمی دارد. چنانچه بتوان وضعیت آگاهی و نگرش و عملکرد مسئولین را در امر مناسب سازی بررسی کرد می توان در این زمینه با اطمینان بیشتر به ایجاد تحولات اساسی در امر مناسب سازی دست یافت.
فرید قلی پور کارشناس مناسب سازی و شورای سالمندان گزارش عملکرد مناسب سازی معابر شهری و ادارات دولتی حاضر در شهرستان را بصورت مصور در قالب پاورپوینت ارائه نمود .
گفتنی است بنا به دستور جلسه شهرداری شاهین دژ و اداره آموزش و پرورش گزارش عملکرد مناسب سازی خود را ارائه و مشکلات آنان توسط اعضای ستاد مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 109999

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد