جلسه توجیهی و بررسی برنامه های ستاد حجاب و عفاف در بهزیستی شاهین دژ

جلسه بررسی و رصد برنامه های سالیانه مشترک اداره و مراکز تحت نظارت برنامه های اختصاصی بهزیستی (ویژه مخاطبین و جامعه هدف) در حوزه عفاف و حجاب در اداره بهزیستی شاهین دژ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان شاهین دژ ؛

در این جلسه که با حضور ریاست بهزیستی شهرستان ، کارشناسان حوزه های اداره ، مسئول حراست، اعضای ستاد فرهنگی بهزیستی شاهین دژ ، دبیر ستاد عفاف و حجاب بهزیستی شاهین برگزار شد ، مهری داداشیان رئیس بهزیستی گفت : اهم اقدامات بهزیستی شاهین دژ در زمینه رعایت الزامات اداری و اخلاق حرفه ای در حوزه عفاف و حجاب، آموزش و اقناع سازی در این زمینه، نظارت و بازرسی مدیران ذیربط از وضعیت عفاف و حجاب مراکز و واحدهای تابعه مورد بررسی قرار می گیرد .
وی تصریح کرد ؛ در سالجاری بهزیستی شاهین دژ با انجام فعالیت های فرهنگی ، هنری و تبلیغی همچون اردو های زیارتی برای زائراولی ها ، اردوهای راهیان نور، برگزاری جشن تکلیف برای فرزندان تحت پوشش بهزیستی در مراکز شبه خانواده ، تقدیر از فعالین حوزه نماز و عفاف و حجاب و ... گامی موثر در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب برداشته است.
داداشیان با اشاره به اینکه بهزیستی نهادی تخصصی است و عمده فعالیت های آن آموزش محور است افزود ؛ در طول سال جاری خدمات مشاوره دینی و اخلاقی به صورت فردی و گروهی در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، به طور مداوم توسط مددکاران و مراکز مشاوره به جامعه هدف ارائه شده است.
رئیس بهزیستی شاهین دژ ادامه داد ؛ فضاسازی و تبلیغات محیطی، تشویق و ترغیب کارکنان، ارشاد و راهنمایی کارکنان و مراجعین با محوریت عفاف و حجاب از جمله دیگر برنامه هایی است که همواره در تمامی ادارات و مراکز تحت نظارت بهزیستی در سطح استان انجام می شود.
گفتنی است در پایان جلسه دبیر ستاد حجاب و عفاف بهزیستی شهرستان گزارش عملکرد ستاد را در سال ۱۴۰۲ ارائه نمود و سپس توسط کارشناسان اداره راهکارها و پیشنهادات جدیدی برای بهتر شدن روند کار ستاد مطرح گردید .

کد خبر 109996

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد