شهر قدس |مانور منع کار کودکان با شعار "بیایید به تعهدات خود عمل کنیم: به کار کودکان پایان دهیم "درسطح شهرستان

همزمان با روز جهانی منع کار کودکان و شناسایی خدمات اورژانس اجتماعی خط ۱۲۳ مانوری با شعار «بیایید به تعهدات خود عمل کنیم: به کار کودکان پایان دهیم» با هماهنگی فرمانداری شهرستان، در معیت نیروی انتظامی و شهرداری، از مسیر اورژانس اجتماعی خیابان کاووسیه تا خیابانهای اصلی سطح شهرستان قدس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی  بهزیستی استان تهران، همزمان با ۱۲ ژوئن روز جهانی منع کار کودکان،   باهماهنگی فرمانداری شهرستان، اورژانس اجتماعی با همراهی عوامل فرماندهی انتظامی و شهرداری با هدف آگاهسازی عمومی درخصوص منع کار کودکان در سطح شهرستان اقدام به برگزاری مانور خودرویی کردند. این روز از سوی سازمان بین المللی کار(ILO)  نامگذاری گردیده و شعار امسال آن نیز از سوی سازمان "بیایید به تعهدات خود عمل کنیم: به کار کودکان پایان دهیم" تعیین شد.
سحر عتیقه زاده مسئول اورژانس اجتماعی بهزیستی شهرستان قدس گفت:  کودکان کار همچون سایر کودکان حق دارند از شرایط یک زندگی متعادل و رفتار محترمانه برخوردار باشند اینان بخشی از آینده سازان کشور هستند که در بهترین روزهای زندگی‌شان  از آموزش و مهارت‌های زندگی و شغلی و تفریح و امنیت و بهداشت برخوردار باشند. در کنار حمایتهای دولت و مسئولین همه ما مسئول آینده این کودکان هستیم و لازم است تا با تکریم و حفظ حرمت و کرامت انسانی با آنها رفتار کنیم.
شماره ۱۲۳ راه ارتباطی مردم با اورژانس اجتماعی است.

کد خبر 109947

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد