گزارش سفر یک روزه مدیر کل و هیات همراه به شهرستان  کمیجان

در سفر یک روزه به شهرستان کمیجان مدیرکل بهزیستی استان مرکزی وهیات همراه با مسؤلین شهرستان دیدار وضمن غبارروبی مزارشهدا ، دیدار با خانواده شهید اتابکی ، بازدید از مرکز مثبت زندگی ، شورای معاونین نیزبا حضور کارکنان و ریاست اداره بهزیستی شهرستان صورت پذیرفت

در سفر شورای معاونین به شهرستان کمیجان

ادای احترام ، غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای معزز و والامقام  شهر کمیجان

 ادای احترام ؛غبارروبی، عطر افشانی و گلباران مزار شهدای والامقام شهرستان کمیجان  با حضورمدیرکل ؛ معاونین ، رحیمی رئیس بنیاد شهید شهرستان وجمعی از کارکنان اداره کل بهزیستی استان صورت پذیرفت.

 اعضای شورای معاونین بهزیستی استان مرکزی در این مراسم با قرائت فاتحه بر مقام شامخ شهدای شهرستان ادای احترام کرده و با آرمان های بلند امام راحل ( ره ) ، مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) و شهدا معزز میثاقی دوباره بستند.

 مدیر کل بهزیستی استان مرکزی در این آیین گفت: شهیدان همواره زنده هستند و شهادت راهی برای رستگاری و پیروزی دین است و همه ما مدیون شهدا هستیم و امروز وظیفه ما انتقال ارزشهای آنان به نسل های آینده است.

 این مقام مسئول عنوان کرد : اعتبار و توجه خانواده‌های شهدا به پیام و رسالتی که بر عهده دارند، اصیل‌ترین و جامع‌ترین تکلیفی است که بر آنان محول شد.

 دکتر حسین آبادی افزود: شهدا والا مقام تداعی کننده والاترین ارزشهای انسانی و از جان گذشتگی فرزندان ناب ملت و پیروان مخلص ولایت است که در آزمون بزرگ شناخت یاران واقعی انقلاب اسلامی سرافرازانه اوج سعادت و افتخار را با ترجمان زیباترین واژه نامه یعنی جهاد و شهادت پذیراشدند.

 ایشان در این مراسم گفت: مجاهدت، ایثار، شهادت طلبی، ایمان و ولایت مداری ملت ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس پیروزی رزمندگان را رقم زد .

دیدار و گفتگو باحجت الاسلام و المسلمین حاج آقا  سعیدی  امام جمعه شهرستان کمیجان

دکتر حسین آبادی مدیر کل بهزیستی استان مرکزی  در سفر به شهر کمیجان با حجت الاسلام و المسلمین سعیدی امام جمعه این شهر دیدار نمود در جریان این دیدار مدیر کل بهزیستی ضمن تقدیر از حمایتهای امام جمعه شهرستان گزارش و اقدامات صورت پذیرفته را در بخش های مختلف حوزه های تخصصی توانبخشی،  پیشگیری، اجتماعی و مشارکتهای مردمی را ارائه نمود .

 حجت الاسلام و المسلمین  سعیدی  امام جمعه شهرستان هم ضمن تقدیر از خدمات بهزیستی به اقشار نیازمند و معلولین و آسیب دیدگان اجتماعی ، با اشاره به مشاهده خدمات بهزیستی و اهمیت پیشگیری در مقابل درمان به بیان نکات اخلاقی و اهمیت تکریم افراد دارای معلولیت و نیازمند در اسلام اشاره کرد و افزود: بی تردید دعای خیر یک بیمار و معلول می تواند گره از کارهای شما بگشاید و این توفیق خدمت را قدر بدانید ، ما هم در سنگر نماز جمعه و در کنار مردم همراه شما هستیم و هرجا نیاز به حضور و حمایت ما بود در خدمت همشهریان خواهیم بود.

دیدار مدیرکل بهزیستی استان با فرماندار شهرستان کمیجان

دکتر حسین آبادی مدیرکل بهزیستی و معاونین با مهندس رستمی  فرماندار شهرستان کمیجان دیدار وگفتگو نمودند .

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی در این نشست ضمن  تقدیر و تشکر از همراهی های مجموعه فرمانداری با بهزیستی شهرستان درخصوص عملکرد بهزیستی استان  ، مسایل و مشکلات مربوط به گروه های هدف بهزیستی (مستمری بگیران ، خانواده های چند معلولی، اورژانس اجتماعی و ارایه خدمات نگهداری توانخواهان) مطالبی را عنوان نمود و گفت: سازمان بهزیستی همواره با پیگیری مداوم سعی بر حل مشکلات جامعه هدف دارد و امیدواریم در مسیر خدمتگزاری به اقشار آسیب پذیر و جامعه هدف، تمامی نهادهای اجرایی استانی و شهرستانی همکاری لازم را داشته باشند.

مدیرکل  بهزیستی استان گفت : فعالیتهای بهزیستی بسیار وسیع وگسترده است و این اداره کل خدمات شبانه روزی زیادی را ارائه مینماید.

دکتر حسین آبادی بیان داشت : بهزیستی ماموریت و فعالیت های تخصصی بیشماری داردکه از بدو تولد تا زمان فوت به مددجویان خدمات ارائه مینماید که خدمات تخصصی دراین حوزه بسیار چمشگیر تر از خدمات حمایتی میباشد.

رستمی فرماندار  شهرستان نیز در ادامه عمده‌ترین نهاد در راستای ساماندهی قشر آسیب‌پذیر جامعه را بهزیستی عنوان و تصریح کرد: این سازمان در راستای ساماندهی قشر آسیب‌پذیر دارای شرح وظایف سنگینی است.

وی اولویت برنامه‌های نهاد حاکمیتی شهرستان در بحث بهزیستی را بحث آسیب‌ها عنوان و خاطرنشان کرد: در همین راستا انتظار می‌رود بهزیستی شهرستان با همکاری و تعامل بین ادارات و نهاد حاکمیتی خدمات مطلوب‌تری به جامعه هدف ارائه نماید.

رستمی فرماندار شهرستان کمیجان با اشاره به فعالیت‌های خیرخواهانه اداره بهزیستی در جهت خدمات رسانی به جامعه هدف رسیدگی بیشتر به وضعیت افراد تحت پوشش این اداره تاکید کرد و گفت: خدمت کردن در بهزیستی از شایسته‌ترین فعالیت‌ها در جهت خدمت به افراد نیازمند است که رضایت این افراد مقدمه رضایت خداوند است.

دیدار مدیرکل بهزیستی استان مرکزی و هیات همراه  با خانواده شهیدان والامقام و معظم اتابکی درشهرستان   کمیجان  
 
دکتر حسین آبادی مدیرکل بهزیستی استان  وهیئت همراه با خانواده شهیدان والا مقام و معظم اتابکی  شهرستان کمیجان  دیدار و گفتگو نمودند.

 به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان  "دکتر حسین آبادی " مدیرکل بهزیستی استان در این دیدار به بزرگمردی و فداکاری شهدا اشاره کرد و گفت: شهدا با گذشت و فداکاری به ما درس ایستادگی و آزادی دادند و بر ما وظیفه است که رهرو راه شهیدان باشیم.

 وی در ادامه شهیدان را قهرمانان جاودانه تاریخ خواند و گفت: هریک از شهیدان به مانند اسطوره های ماندگار در تاریخ کشور عزیزمان ثبت شدند و اگر به وصیت هریک از آنان عمل کنیم به رستگاری خواهیم رسید.

 مدیرکل بهزیستی استان مرکزی  درپایان این دیدار از خانواده شهید والا مقام اتابکی به پاس سالها صبر و بردباری قدردانی و به رسم تقدیر لوح سپاس و هدیه ای به خانواده این شهید والامقام تقدیم نمود

در ادامه این سفر یکروزه بازدید معاونین و کارشناسان ستادی از مرکزمثبت زندگی کد    2759 در شهر میلاجرد از توابع شهرستان کمیجان  و رسیدگی به روند ارائه خدمت به جامعه هدف بهزیستی شهرستان و بررسی نقاط قوت و ضعف مرکز ، بازدید دکتر حسین آبادی مدیر کل بهزیستی استان مرکزی، معاونین و کارشناسان ستادی از مرکزمثبت زندگی شهر کمیجان  و رسیدگی به روند ارائه خدمت به جامعه هدف بهزیستی شهرستان و بررسی نقاط قوت و ضعف مرکز، بازدید اله دادی معاون امور اجتماعی وپیشگیری ، مشایخی  کارشناسان ستادی و رسولی کارشناس شهرستانی دفتر اعتیاد  از مرکز اقامتی و بهبودی ( کمپ ترک اعتیاد ) رها یافتگان شهر کمیجان  و رسیدگی به روند ارائه خدمت به مددجویان و بررسی نقاط قوت و ضعف مرکز جلسه شورای معاونین ،دیدار و گفتگو صمیمانه دکتر حسین آبادی  مدیرکل  بهزیستی استان مرکزی و اعضای شورای معاونین بهزیستی  با بادرستانی ریاست و کارکنان اداره بهزیستی شهرستان با محوریت استماع مسائل مربوطه  ازدیگر برنامه های این سفر یکروزه در شهرستان کمیجان بود

کد خبر 109899

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد