به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی همدان در راستای ارتباط پویا میان مردم و دولت و تسریع در انتقال مشکلات و نظرات مردم به مدیران و پاسخگویی به درخواستها و مشکلات هماستانیها، محمد مهدی شاهقدمی مدیرکل بهزیستی استان با همراهی مریم غفاری رییس اداره پذیرش و هماهنگی بهزیستی استان، از ساعت ۹ الی ۱۱ سه شنبه ۲۲خرداد ماه از طریق سامانه ارتباطات مردمی دولت (سامد) و تلفن ۱۱۱ پاسخگوی پاسخگوی سوالات، درخواست ها، پیشنهادات و شکایات مردم بود.
![مدیرکل بهزیستی همدان با حضور در مرکز سامد خط تلفنی ۱۱۱پاسخگوی درخواست های مردمی بود مدیرکل بهزیستی همدان با حضور در مرکز سامد خط تلفنی ۱۱۱پاسخگوی درخواست های مردمی بود](http://media.behzisti.ir/d/2024/06/12/4/451948.jpg?ts=1718165093000)
مدیرکل بهزیستی همدان ۲۲ خرداد ماه، از طریق سامانه ارتباطات مردمی دولت و تلفن ۱۱۱، پاسخگوی درخواست ها و مطالبات مردم بود.
کد خبر 109778
نظر شما