اشتهارد | شورای مشارکتهای مردمی بهزیستی شهرستان اشتهارد برگزار شد

روز یکشنبه بیستم خردادماه شورای مشارکتهای مردمی بهزیستی شهرستان اشتهارد با حضور مهندس کردلو فرماندار و رئیس شوراء،مهندس سرزعیم معاون فرماندار، افشاری رئیس بهزیستی و دبیر شوراء و اعضاء ادارات عضو شورای مشارکتهای مردمی و خیرین عزیز در سالن شهدای دولت فرمانداری شهرستان اشتهارد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛در این جلسه رئیس اداره بهزیستی شهرستان اشتهارد ضمن خیرمقدم به حاضرین در جلسه،به بیان اهمیت مشارکت ارگانها و نهادها و خیرین عزیز و نیک اندیش در حمایت از جامعه هدف بهزیستی پرداخته و اظهار داشت:قطعاً با منابع دولتی و با وجود تورم اقتصادی بهزیستی نمی تواند پاسخگوی نیازهای افراد دارای معلولیت و افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی باشد و در این راه نیازمند همدلی و همکاری صمیمانه تمامی عزیزانی است که تفکر خیر دارند.

وی با اشاره به در پیش بودن اعیاد قربان و غدیر و همچنین ایام ماه محرم الحرام آن را فرصت مناسبی برای مشارکت خیرین در امر کمک رسانی به نیازمندان دانست.

در ادامه مهندس کردلو فرماندار شهرستان اشتهارد نیز رسیدگی به امور نیازمندان را از سفارشات اکید ائمه معصومین (ع) برشمرد و همه ظرفیت های موجود در شهرستان اعمّ از خیرین،مدیران صنایع و صاحبان تولید را به امر رسیدگی به نیازهای معیشت ،درمان ،مسکن و تأمین جهیزیه نیازمندان تحت پوشش بهزیستی دعوت نمود.

در این جلسه مقرر گردید خیرین عزیز در راستای تأمین نیازهای درمانی و معیشت افراد تحت پوشش بهزیستی در اعیاد قربان و غدیر و ایام ماه محرم با این اداره همکاری نمایند.

کد خبر 109611

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد