اولین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور ویژه افراد دارای معلولیت

مدیرکل بهزیستی استان: در این آزمون که ۱۶۱ فرد دارای معلولیت بمنظور استخدام در دستگاه های اجرایی کشور شرکت کرده اند، دستاورد دولت سیزدهم و ماحصل توجه ویژه رئیس جمهور شهید به جامعه هدف بهزیستی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، اولین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور ویژه افراد دارای معلولیت همزمان با سراسر کشور در استان سمنان برگزار شد.

دکتر محمود منطقی مدیرکل بهزیستی استان در این خصوص گفت: افراد شرکت کننده در این آزمون ۱۶۱ نفر بوده که از این میان ۵۰ نفر نیاز به حضور منشی تسهیلگر داشته که با برنامه ریزی و هماهنگی در حوزه معاونت توانبخشی این امر پیش بینی و منشی در اختیار افراد قرار گرفت.

مشاور استاندار در امور توانخواهان ادامه داد: استقرار راهنمایان و تسهیلگران برای کمک به داوطلبان در حین آزمون، تأمین امکانات و تجهیزات مورد نیاز داوطلبان دارای معلولیت اعم از وسائل ایاب و ذهاب در صورت نیاز افراد، نوشت افزار، اسکان و تأمین نیروهای خدماتی، مراقب و بسته های فرهنگی از اهم مسائلی اجرایی بود که با هماهنگی امور توانبخشی، معاونت پشتیبانی و روسای ادارات بهزیستی در شهرستانی اجرایی شد است .

وی در پایان ضمن بیان این مطلب که این آزمون دستاورد دولت سیزدهم و ماحصل توجه ویژه رئیس جمهور شهید به جامعه هدف بهزیستی است، مکان برگزاری را مجموعه فرهنگی ورزشی ایثار شهرستان سمنان بیان و از عوامل و مسئولین این مجموعه تقدیر و تشکر داشتند.

کد خبر 109336

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد