رباط کریم | بازدید رئیس دادگستری و دادستان شهرستان از مرکز خانه مهر

عادل رحمانی ریاست دادگستری به همراه محمد یوسف وند دادستان، علی نافعی ریس پلیس پیشگیری وبهادر مهکی رئیس بهزیستی شهرستان رباط کریم از مرکز خانه مهر بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، طی بازدید و بررسی پرونده های خانواده های ملاقات با فرزند و چالش های موجود خانه مهر، رحمانی از عملکرد مناسب مسئولین بهزیستی و اورژانس اجتماعی و سایر پرسنل حاضر در خانه مهر تشکر کرده و از خداوند منان آرزوی موفقیت روز افزون برای حضار کردند.

در ادامه  مینا صمدی نیا مسئول اورژانس اجتماعی شهرستان رباط کریم عنوان نمودکه ۶۱۰ پرونده ملاقات با فرزند در خانه مهر شهرستان رباط کریم ثبت شده است که هر هفته حدودا ۵۰ پرونده اقدام به ملاقات با فرزند در خانه مهر می‌نمایند و با توجه به حضور ضابط قضائی، تمرکز اصلی مددکاران و روانشناسان این مرکز به انجام مشاوره با خانواده و فرزندان خانه مهر می باشد.

در پایان نیز بهادر مهکی از حمایت های بی دریغ ریاست دادگستری شهرستان رباط کریم و سرهنگ علی نافعی تشکر به عمل آورده و بیان نمودند که با حمایت و همکاری دادگستری و نیروی انتظامی  شهرستان رباط کریم، به امید خدا مداخلات تخصصی برای فرزندان مراجعین خانه مهر مثمر ثمر خواهد بود.

کد خبر 109265

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد