شرکت 441 نفر در آزمون استخدامی معلولان کهگیلویه و بویراحمد

هفدهم خردادماه 1403 برای اولین بار در تاریخ انقلاب اسلامی، به دستور شهید خدمت و سید محرومان و با پیگیریهای ریاست محترم سازمان بهزیستی کشور اولین آزمون فراگیر جذب و استخدام افراد دارای معلولیت در استان همزمان با سراسر کشور برگزار می گردد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد ، اسماعیل دامیار،مدیرکل بهزیستی استان در شبکه استانی دنا( برنامه زنده گفتگو) با بیان اینکه خدمت به معلولان افتخار دولت سیزدهم است  گفتند: هفدهم خردادماه 1403 برای اولین بار در تاریخ انقلاب اسلامی و به دستور شهید خدمت ،سید محرومان و با پیگیریهای ریاست محترم سازمان بهزیستی کشور،  اولین آزمون فراگیر جذب و استخدام افراد دارای معلولیت لیسانس تا دکترا در استان همزمان با سراسر کشور برگزار می گردد.

مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 441  نفر از مدد جویان در آزمون استخدامی معلولان شرکت می‌کنند که پس از کسب موفقیت و گذراندن مراحل قانونی برای تصدّی  شغل های احراز شده در دستگاه اجرایی  استان جذب خواهند شد.

ایشان اضافه کرد: این آزمون پنج شنبه ۱۷ خرداد1403 همزمان با سراسر کشور با همکاری جهاد دانشگاهی استان در سالن مناسب سازی شده دانشکده ادبیات دانشگاه یاسوج برگزار می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان گفت: 41 نفر از همکاران بهزیستی در روز استخدام برای کمک به معلولان حضور خواهند داشت.

ضمنا مهمانسرای بهزیستی استان برای معلولین متقاضی اسکان در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت.

کد خبر 109167

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد