اولین آزمون استخدامی اختصاصی معلولین برگزار می‌شود

اولین آزمون استخدامی اختصاصی افراد دارای معلولیت روز پنج‌شنبه هفدهم خردادماه برگزار می‌شود.

    به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان به نقل از پایگاه خبری توان‌نگار، پژمان پورشبانان با اشاره به اهمیت اشتغال افراد دارای معلولیت گفت: مسأله اشتغال و فراهم شدن بسترهای حضور فعال افراد دارای معلولیت یکی از بازرترین نیازهای این قشر است.

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان اصفهان افزود: اشتغال این بخش از جامعه علاوه بر درآمدزایی و استقلال اجتماعی، موجب توانمندسازی آنها و کاهش وابستگی به دیگران می‌شود.

وی ادامه داد: بر اساس  ماده ۱۵ قانون حمایت از معلولان؛ استخدام و اشتغال‌زایی برای معلولان از مسئولیت‌های مهم دولت است و براساس آن تمام سازمان ها موظف به جذب ۳درصدی معلولان هستند.

پورشبانان با بیان اینکه به همت دولت سیزدهم برای اولین بار آزمون استخدامی اختصاصی افراد دارای معلولیت برگزار می‌شود اظهار کرد: متقاضیان شرکت‌کننده از استان اصفهان در این آزمون ۵۶۵ نفر هستند.

وی با اشاره به اینکه آزمون در شرایط استاندارد و مناسب‌سازی شده برای افراد دارای معلولیت برگزار می‌شود، افزود: کمیته اجرایی برگزاری آزمون امکانات و تسهیلات مورد نیاز  از جمله؛ مناسب بودن مکان آزمون، مترجم زبان اشاره، پیش‌بینی منشی، امکانات اسکان و ایاب و ذهاب را برای متقاضیان آزمون فراهم کرده است.

کد خبر 109087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد