رقابت بیش از ۲۰۰ فرد دارای معلولیت یزدی در آزمون استخدامی اختصاصی افراد دارای معلولیت

مدیرکل بهزیستی استان یزد خبر داد: آزمون استخدامی اختصاصی افراد دارای معلولیت برای نخستین‌بار در ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ با حضور 208 نفر از افراد دارای معلولیت در سطح استان و همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان یزد؛ آزمون استخدامی خاص افراد دارای معلولیت برای نخستین ‌بار در کشور پنج شنبه 17 خرداد ماه 1403 با حضور بیش از 11 هزار فرد دارای معلولیت درکل کشور و به منظور جذب و بکارگیری ۴۳۲۶ نفر در ۴۵ دستگاه اجرایی با همکاری بهزیستی و جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

افرادی که دارای کارت معلولیت از سازمان بهزیستی هستند، می‌توانند برای تصدی ۹۰ شغل در ۴۵ دستگاه اجرایی کشور، در این آزمون رقابت کنند و پس از برگزاری آزمون و طی فرایندهای  اداری در دستگاه های اجرایی جذب و فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

ادارات بهزیستی، آموزش و پرورش، فنی و حرفه‌ای، جهاد کشاورزی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، امور مالیاتی، تحقیقات و ترویج کشاورزی، تعزیرات حکومتی و دامپزشکی از جمله اداراتی هستند که اقدام به استخدام افراد دارای معلولیت می کنند.

۲۹ بهمن ماه سال گذشته دفترچه اولین آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور در دستگاه‌های اجرایی منتشر و متقاضیانی که در مهلت قانونی نسبت به ثبت نام اقدام نموده بودند اکنون می توانند با شرکت در آزمون، خود را برای استخدام در دستگاه های دولتی آماده کنند.

گفتنی است؛ این آزمون در روز پنج شنبه  17خرداد ماه 1403 در محل جهاد دانشگاهی استان یزد واقع در میدان عالم، خیابان شهدای گمنام برگزار می گردد.

کد خبر 108981

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد