شهریار | برگزاری کارگاه تخصصی باشگاه مدرسان روانشناسی با محوریت حقوق خانواده

با هدف ایجاد ارتباط دو سویه و راهبردی بین روانشناسان، وکلا و قضات به همت اداره بهزیستی شهریار و شهرداری شهر جدید اندیشه، کارگاه تخصصی باشگاه مدرسان روانشناسی شهرستان با موضوع حقوق خانواده برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، کارگاه تخصصی باشگاه مدرسان روانشناسی شهرستان با موضوع حقوق خانواده با حضور مسئولین بهزیستی شهرستان، رئیس و مدرس باشگاه روانشناسان، الهام رهگذر و طناز حاصلی وکلای پایه یک دادگستری در حوزه خانواده و اعضای این باشگاه پیرامون حقوق خانواده در فرهنگسرای امام علی (س) فازسه شهر اندیشه برگزارشد.

در این همایش ابتدا  رهگذر وکیل پایه یک دادگستری در حوزه خانواده، در راستای تعاملات بین وکلا و مشاورین، حضانت فرزندان، ازدواج دائم، شرایط عقد دائم، حقوق زنان در ازدواج دائم و ازدواج موقت، توضیحاتی را ارائه نمود و همچنین به سوالات حاضرین در جلسه نیز پاسخ داده شد.

در ادامه ناصر نیک افشار رئیس اداره بهزیستی شهریار ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این کارگاه و قدردانی از توجه وکلا و مدعوین، به موضوعاتی مهمی از قبیل مشورت و تعامل بین وکلا و روانشناسان تاکید نمود.

وی در ادامه سخنان خود ضمن تاکید بر اثرات مثبت تعاملات روانشناسی و حقوقی اذعان داشت: با ارتباط تنگاتنگ بین روانشناسان و وکلا و قضات به بهترین وجه می توان در جهت کاهش آسیبهای خانواده اقدام موثری انجام داد.
رئیس بهزیستی شهرستان شهریار در ادامه تصریح نمود؛ از روانشناسان انتظار داریم تا در راستای اهداف پیشگیرانه، درمان و پیگیری مراجعین در کنار حقوقدانان و قضات به فعالیتهای علمی وتعاملات چرخشی فی مابین پرداخته و از تجربیات یکدیگر استفاده بهینه ببرند.    

منصور قره باغی رئیس باشگاه مدرسان روانشناسی نیز ضمن خیرمقدم به حاضرین، اهمیت قوانین حقوقی در کارتخصصی رولنشناسان باشگاه مدرسان غیر قابل انکاری دانست و افزود : به دلیل اهمیت موضوع ازکلیه این قشر درخواست می کنم تا در جهت کمک به مراجعانشان در زمینه قوانین حقوقی اطلاعات بروز داشته باشند وبا وکلا وقضات مشورت کنند.

کد خبر 108921

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد