برگزاری مراسم یادبود و گرامیداشت خادم الرضا(ع) رئیس جمهور شهید حضرت آیت الله رئیسی و همراهان شهید ایشان در اداره کل بهزیستی فارس

مراسم یادبود و گرامیداشت سید شهیدان خدمت آیت اللّه رئیسی و همسنگران شهید ایشان در محل نماز خانه اداره کل بهزیستی فارس با حضور مدیرکل، شورای معاونین و کارکنان بهزیستی فارس برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی فارس:

محمدرضا هوشیار مدیر کل بهزیستی فارس در این مراسم ضمن تسلیت و بیان خدمات رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی و همراهان شهید ایشان  در دولت سیزدهم ,اظهار داشت:شهید آیت الله رئیسی مزد خدمات صادقانه و تلاش بدون وقفه برای اعتلای میهن عزیزمان را با شهادت و ماندگار شدن در تاریخ کشور و اذهان ملت شریف ایران اسلامی دریافت نمود.
مدیر کل بهزیستی فارس افزود جامعه هدف مطمئن باشند پای کار خدمت ایستاده ایم و به تاسی از رئیس جمهور جهادی و شهیدمان اجازه نمی دهیم که هیچ خللی در نظم, دوام و کیفیت خدمات رسانی ایجاد شود.
او در پایان گفت انتخابات ریاست جمهوری در اولین فرصت  مقرر برگزار خواهد شد و همگی با حضور پرشور در این انتخابات در مسیر سربلندی ایران اسلامی گام برمی داریم.
حجت الاسلام فهیمی امام جماعت بهزیستی فارس نیز در این مراسم  به مردمی بودن  و تلاش خستگی ناپذیر رئیس جمهور شهید اشاره کرد  و گفت شهادت  سعادت و برترین پاداش الهی برای ایشان و همراهان شهیدشان است.

کد خبر 108509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد