دیدار مدیرکل بهزیستی با مدیر عامل شرکت آلومینیوم المهدی هرمزگان

در دیدار مدیرکل بهزیستی هرمزگان با مدیر عامل شرکت آلومینیوم المهدی بخشی از مسائل و مشکلات جامعه هدف به ویژه بحث تامین مسکن مددجویان مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان با همراهی معاونین و مسئولان ستادی بهزیستی استان با حضور در شرکت آلومینیوم المهدی با حمید رجب پور مدیر عامل این شرکت دیدار و گفتگو کرد.

مدیرکل بهزیستی هرمزگان در این دیدار با قدردانی از حمایت و همراهی صنایع با جامعه هدف بهزیستی ، به ارائه گزارشی از فعالیت ها و عملکرد بهزیستی در سال ۱۴۰۲ پرداخت .

سامیه جهانشاهی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان برنامه های بهزیستی در سال ۱۴۰۳ ، انجام طرح مطالعاتی و تحقیقاتی ژنتیکی به منظور کنترل و کاهش معلولیت ها را یکی ازاولویت های بهزیستی هرمزگان در سال جاری عنوان کرد و افزود : دفتر پیشگیری از معلولیت های بهزیستی ، فعالیتهای مختلفی از جمله غربالگری شنوایی و بینایی کودکان ، برنامه های آگاهسازی پیشگیری از معلولیتها و رصد میزان شیوع و بروز معلولیتها را برعهده دارد که مهمتر از همه و تخصصی ترین فعالیت آن انجام مشاوره ژنتیک و آگاهی رسانی در جهت ارتقاء سطح سلامت و کاهش معلولیت براثر ناهنجاری ها و بیماری های ژنتیک است .

در ادامه بخشی از مسائل و مشکلات جامعه هدف به ویژه در تامین مسکن مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت .

چالش های موجود در بحث تکمیل واحدهای مسکونی نیمه تمام ویژه ایتام و خانوارهای دارای حداقل دو عضو معلول به بالا و عدم توانایی مددجویان در تامین سهم آورده بخشی از مهمترین محورهای مورد بحث بود .

کد خبر 108498

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد