شهریار | تقدیر از ناصر نیک افشار رئیس اداره بهزیستی 

 با اهدای لوح به امضای علیرضا فاتحی نژاد فرماندار  ویژه شهرستان توسط فرهاد ابریشم کار رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی شهرستان در راستای تسهیل و ایجاد اشتغال مددجویان و جامعه هدف شهرستان از ناصر نیک افشار تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، متن تقدیر نامه به شرح زیر است؛

جناب آقای ناصر نیک افشار
رئیس محترم اداره بهزیستی شهرستان شهریار

باسلام ودعای خیر

توفیق خدمت خالصانه در نظام مقدس جمهوری اسلامی موهبتی است که خدای سبحان بر بندگان خویش عطافرموده ومسیر عمل صالح را برای کسب رضایت خالق و مخلوق فراهم نموده است.

توسعه اشتغال به عنوان یکی از راهبردهای اصلی دولت مردمی از اساسی ترین مولفه ها برای نیل به پیشرفت وتعالی کشور محسوب می شودو مهمترین شاخص در تحقق اهداف و برنامه های توسعه کارآفرینی و اشتغال، نقش آفرینی مدیران وکارکنان کارآمد ومتعهد می باشد. نظر به اینکه شهرستان شهریار در سال گذشته موفق به کسب رتبه اول در بین شهرستانهای تابعه استان تهران در زمینه ایجاد اشتغال و ثبت در سامانه رصد شده است، لذا لازم می دانم مراتب تقدیر وتشکر خود بابت تمام زحمات و تلاشهای خالصانه جنابعالی و همکاران ارجمندتان در خصوص پیگیری وظایف کارگروه اشتغال شهرستان که منجر به کسب رتبه نخست گردید اعلام نموده و توفیقات پیش از بیش همگان را در راه خدا خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف و ولایتمدار منطقه مسئلت می نمایم.

کد خبر 108450

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد