۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵

در ششمین روز از هفته گرامیداشت ارتباطات و روابط عمومی انجام شد:

حضور معاون و کارشناسان امور اجتماعی بهزیستی فارس در واحد روابط عمومی
در ششمین روز از هفته گرامیداشت ارتباطات و روابط عمومی انجام شد:

محمودیان معاون امور اجتماعی بهزیستی استان به همراه کارشناسان این معاونت ضمن حضور در واحد روابط عمومی اداره کل بهزیستی فارس از مدیر و کارشناسان این واحد تقدیر کرد.

محمودیان ضمن تبریک هفته ملی ارتباطات و روابط عمومی گفت:واحد روابط عمومی بهزیستی فارس به حق از حوزه های شاخص و برتر اداره کل است و تعامل ,همراهی و همکاری مدیر و مجموعه ی روابط عمومی با معاونت امور اجتماعی موجب انعکاس خدمات تخصصی این معاونت و بالندگی هر دو حوزه گردیده است.

معاون امور اجتماعی بهزیستی فارس با اشاره به کسب ۳رتبه ی ملی توسط روابط عمومی بهزیستی فارس به عنوان تنها روابط عمومی بهزیستی در سطح کشور که موفق به کسب این عناوین گردیده و رتبه های برتر استانی روابط عمومی بهزیستی فارس در سال ۱۴۰۲, کسب رتبه برتر روابط عمومی در عملیات رسانه ای و اطلاع رسانی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در سال ۱۴۰۳ را به مدیر و همکاران روابط عمومی تبریک گفت .
 سلیم حقیقی مدیر روابط عمومی بهزیستی فارس نیز ضمن تشکر از تشریف فرمایی ایشان و همکارانشان این اقدام را موجب ایجاد انگیزه مثبت و مضاعف در همکاران روابط عمومی برای تلاش بیشتر و ارتقا عملکرد عنوان نمود و افزود :بدون شک کسب موفقیت های روابط عمومی مرهون تلاش ها و خدمات معاونت های تخصصی است و در حقیقت روابط عمومی انعکاس فعالیت ها,رویدادها و خدمات سازمان  به صورت هنرمندانه است ,تعامل واحد روابط عمومی و سایر حوزه ها موجب عمق بخشیدن به فعالیت ها, تبیین خدمات برای عموم مردم و جامعه هدف معزز و تفاخر سازمان خواهد بود.
مدیر روابط عمومی ضمن تشکر از کارشناسان ستاد و رابطین روابط عمومی شهرستان ها که با عشق,علاقه و انگیزه در این زمینه فعالیت می کنند از حمایت های همیشگی مدیر کل,معاونین و روسای بهزیستی شهرستان ها با مجموعه روابط عمومی تقدیر نمود.

کد خبر 108339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد