استفاده بهزیستی چالدران از ظرفیت ادارات و خیرین در جلب و جذب مشارکت‌های مردمی به نفع جامعه هدف

شورای مشارکت های مردمی با حضورامام جمعه ، رئیس بهزیستی، نمایندە فرمانداری، نمایندە شهرداری، نماینده ناحیه مقاومت سپاه، رئیس کمیته امداد ،رئیس هلال احمر و جمعی از مسئولین ادارات و خیّرین، در محل دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی چالدران ؛

مریم سلماسی ، رئیس ادارە بهزیستی شهرستان چالدران ضمن اشاره به اهمیت شورای مشارکت‌های مردمی در بهزیستی اظهار داشت: هدف از تشکیل این جلسه، برنامه‌ریزی برای جلب و جذب کمک‌های مردمی و چگونگی هزینه‌کرد کمک های شورای مشارکت است.

وی بیان کرد:برخی از ادارات همچون هلال احمر و کمیته امداد و خیّرین به‌ عنوان بازوی توانمند همیشه در کنار بهزیستی هستند و خدمات این اداره به جامعه هدف در کنار خیّرین و مشارکت‌های مردمی، مفهوم پیدا می‌کند.

در ادامه، حجت‌الاسلام والمسلمین سیفعلی محمدزاده ، ضمن تشکر از زحمات پیشین، از اعضای شورای مشارکت خواست تا از تمامی ظرفیت‌های خود برای رسیدن به این هدف والا استفاده کنند و در راستای مسئولیت اجتماعی خود، بازوی توانمند و اثرگذار اداره بهزیستی شهرستان  در این مسیر نیکو باشند.

در پایان جلسه؛ سایر اعضاء و خیّرین حاضر، به بیان نقطه نظرات خود درباره جلب و جذب کمک‌های مردمی و نحوه کمک و مساعدت خود  به جامعه هدف بهزیستی پرداختند و آمادگی خود را برای همکاری با اداره بهزیستی اعلام کردند.

استفاده بهزیستی چالدران از ظرفیت ادارات و خیرین در جلب و جذب مشارکت‌های مردمی به نفع جامعه هدف

کد خبر 108210

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد