ورامین | نشست با کارآفرینان اشتغال  پایدار در راستای  جامعه هدف  تحت پوشش بهزیستی

نشست با کارآفرین در زمینه آموزش چرم دوزی در راستای ایجاد اشتغال خانواده های تحت پوشش بهزیستی شهرستان ورامین در دفتر رئیس بهزیستی شهرستان ورامین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در این جلسه که با حضور ثامنی راد رئیس بهزیستی شهرستان ورامین و پازوکی کلرشناس مسئول واحد  اشتغال و رضایی و اسکندری از کارآفرینان برتر شهرستان  با هدف ایجاد اشتغال پایدار برای جامعه هدف و زنان سرپرست خانوار و معلولین بهزیستی شهرستان ورامین، برگزارشد.

ثامنی راد گفت: اشتغالزایی و کار آفرینی مددجویان، یکی از اهداف مهم سازمان بهزیستی است با توجه به اینکه صنعت چرم در منطقه ورامین از رونق بالای برخوردار می باشد  وی  با ابراز امیدواری  در خصوص این آموزش به گونه ای می باشد  که جامعه هدف با انگیزه بالا این حرفه را یاد بگیرند  تا بتوانند خلاقیت خود را به نمایش بگذارند و بتوانند هر فردی در هر  سطح مهارتی بتواند از این دوره آموزشی استفاده کنند.

آموزش چرم دوزی با معرفی نامه از بهزیستی و تخفیف تعرفه ۵۰ درصدی زیر نظر  مربیان سازمان فنی حرفه ای  و بعد از اتمام دوره  آموزشی  مشغول به فعالیت در کارگاه تولیدی محصولات چرم  به منظور  اشتغالزایی  پایدار و درآمد زایی و در راستای استقلال شغلی این افراد با  برخورداری از تسهیلات وام های کم بهره برای مددجویان جامعه هدف انجام می شود.

کد خبر 107576

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد