در رسانه| افزایش ۴۴ درصدی پرداخت تسهیلات اشتغال به جامعه هدف بهزیستی ایلام

مدیرکل بهزیستی ایلام از افزایش ۴۴ درصدی تخصیص تسهیلات اشتغالزایی جامعه هدف این اداره کل طی سال گذشته نسبت به سال قبل خبر داد.

حسین نورعلیوند مدیرکل بهزیستی استان ایلام، عصر سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: سال گذشته مجموع اعتبار تخصیصی اشتغال جامعه هدف زیر پوشش ۲ هزار و ۳۸۲ میلیارد ریال بوده که نسبت به سال ماقبل آن که میزان یک هزار و ۶۵۵ میلیارد ریال بوده، رشد داشته است.

وی افزود: اعتبار تخصیص یافته به تسهیلات اشتغالزایی جامعه هدف این اداره کل طی سال گذشته نسبت به سال ماقبل آن ۴۴ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل بهزیستی ایلام ادامه داد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره کل در راستای استقلال مالی و خودکفایی جامعه هدف طی سال‌های اخیر حمایت از طرح‌های اشتغالزایی مددجویان تحت پوشش بوده است.

نورعلیوند با ذکر اینکه این تسهیلات تاکنون به یک هزار و ۳۶۴ نفر از مددجویان، افراد دارای معلولیت و بهبودیافتگان پرداخت شده، خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات اشتغال به جامعه هدف توسط بانک مرکزی تا پایان خردادماه تمدید شده و همچنان ادامه دارد.

وی یادآور شد: این تسهیلات در زمینه‌های خدمات، کشاورزی، کسب و کار و غیره بوده که با سرانه یک میلیارد ریال تا یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به جامعه هدف پرداخت شده است. به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام؛ حدود ۴۹ هزار نفر در استان ایلام از حمایت‌های بهزیستی برخوردار هستند.

کد خبر 107357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد