مدیرکل بهزیستی البرز از معلمین و مربیان مرکز توانبخشی رعد کرج تقدیر کرد

مدیرکل بهزیستی استان البرز به همراه معاون توانبخشی و مدیر بهزیستی شهرستان کرج به مناسبت گرامیداشت ۱۲ اردیبهشت ماه روز معلم با حضور در مجتمع خیریه آموزشی توانبخشی رعد کرج این روز را با اهداء شاخه گل به مربیان ومعلمان این مرکز تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛در این بازدید مدیرکل بهزیستی استان البرز ضمن بررسی مسائل،مشکلات موجود و چالشهای فراروی این مرکز  راهنمایی های لازم در جهت برطرف کردن این چالش ها را مطرح نمود.
در ادامه محمدی فلاح ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همکاران بر تعامل با اداره بهزیستی و سایر ارگانهای مرتبط در راستای مرتفع کردن سریعتر مسائل جامعه هدف تأکید نمود.
 لازم به ذکر است این مجموعه در سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را با هدف آموزش و توانمندسازی آغاز کرده و در زمینه جذب افراد دارای معلولیت جسمی و حرکتی دختر وپسر بالای ۱۴ الی ۶۰ سال  و آموزش رشته های مختلف فنی وحرفه ای و هنری از قبیل خیاطی، معرق،کامپیوتر، خوشنویسی، طراحی، نقاشی، قالی، گلیم بافی و ارائه خدمات توانبخشی بطور صددرصد رایگان فعالیت دارد و گفتنیست مرکزخیریه توانبخشی آموزشی رعد کرج با پذیرش در حال حاضر ۱۰۲ نفر و به مدیریت مهندس غلامرضا احمدی بیداخویدی در حال فعالیت میباشد.

کد خبر 107010

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد