بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری

سرپرست اداره کل بهزیستی خبر داد: بهزیستی استان در سال گذشته به ۳۳ هزار و ۵۷۴ نفر خدمات مشاوره ارائه داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری، مهشید سلیمانی در آئین تجلیل از روانشناسان همکار با بهزیستی، با اعلام این خبر گفت: به منظور ارتقا سلامت روان آحاد جامعه و پیشگیری از آسیب های روانی اجتماعی، خدمات روانشناختی تخصصی و مشاوره ای در زمینه های فردی، خانواده، زوج، تحصیلی، شغلی و... و. در قالب ۶۴ مرکز مشاوره عمومی و تخصصی، سلامت روان و تیم های محب به مراجعه کنندگان ارائه می شود.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان افزود: این خدمات در سه شکل حضوری، تلفنی و مجازی و در دو قالب دولتی و غیر دولتی ارائه می شود. مراکز مشاوره حضوری دولتی در مرکز استان و مراکز مشاوره حضوری غیردولتی در دو سطح مراکز مشاوره عمومی و تخصصی فعالیت می نمایند.

سلیمانی بیان داشت: خط صدای مشاور ۱۴۸۰پاسخگوی ۱۵ هزار تماس گیرنده بوده که همه تماس‌های مردمی با این شماره، محرمانه و امن است و افراد می‌توانند مشکلات و مواردی که مطرح کردن آن‌ها به صورت حضوری دشوار است را به صورت تلفنی با مشاوران در میان بگذارند.

سلیمانی از اجرای طرح غربالگری اضطراب خبر داد و تصریح کرد: در قالب اجرای این طرح دو هزار و ۳۷۲ کودک غربال شدند که ۵۳۴ کودک مشکوک به اضطراب شناخته و برای طی کردن مراحل مشاوره و درمان به متخصص ارجاع شدند.

سامانه صدای مشاور بهزیستی(خط تلفنی ۱۴۸۰) جهت مشاوره غیرحضوری و تلفنی همه روزه از ساعت هشت صبح تا ۱۰ شب به صورت رایگان مشاوره کاملا تخصصی ارائه می نماید.

کد خبر 106496

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد