فراجا مورد تقدیر بهزیستی استان قرار گرفت

سرپرست بهزیستی استان با صدور بیانه ای از فراجا تشکر نمود

                                                                                   بسم الله الرحمن الرحیم           


یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم
ای کسانی که ایمان آورده‌اید! اگر (آیین) خدا را یاری کنید، شما را یاری می‌کند و گامهایتان را استوار می‌دارد
کسانی که در حمایت از دین خدا لکنت نداشته و صراحت لهجه دارند مورد تائید امت حزب الله می باشند. بی تردید حجاب و عفاف در دنیای امروز نه تنها شامل زنان بلکه همه آحاد جامعه را دربرمی گیرد و این مهم تنها در پوشش خلاصه نمی شود بلکه باید در کنار پوشش ظاهری، حجاب و عفاف برای اخلاق و اندیشه ها را نیز در نظر گرفت.
رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) می‌فرمایند: "امروز بانوان ایرانی با حفظ حجاب، استقلال هویّتی خودشان و استقلال فرهنگی خودشان را دارند اعلام می‌کنند و به دنیا صادر می‌کنند."
تشکل‌های دانشجویی اعلام می‌دارند مسئولان فرهنگی و مدیران سازمان‌های متولی و رسانه‌ها موظفند ضمن حمایت از حجاب، این ارزش الهی، این افتخار و عزت زن مسلمان را تمجید کنند و جهت شناساندن محتوای حجاب و عفاف برنامه‌ریزی نموده و از نفوذ مصادیق فرهنگ مبتذل غرب با هر عنوان و نامی جلوگیری نمایند.
در این میان اقدامات انقلابی دادستان مرکز استان جناب آقای ایلالی در برخورد با مصادیق کشف حجاب و ترک فعل متولیان برخی دستگاه‌ها قابل تقدیر می باشد.
و از زحمات و تلاش های خالصانه سردار مطهری زاده در راستای اجرای عدالت و قانون، علی الخصوص قانون عفاف و حجاب صمیمانه تقدیر می نماید و حمایت همه جانبه خود را از ایشان در این راستا اعلام داشته و یقین دارد تنها راه اجرای عدالت عمل صحیح به مر قانون است که مصداق صریح "ان تنصر الله ینصرکم" می باشد.اللّهُمَّ اجْعَلْ عاقِبَة امُورِنا خَیْراً و همچنین  عملکرد شجاعانه نیروهای خدوم انتظامی را ارج نهاده واز مجموعه فرماندهی نیروی انتظامی که همیشه سینه‌های خود  را اماج و سپر  تیرهای منافقان داخلی و دشمنان خارجی کرده اند بخصوص سردار  تقدیر و تشکر می‌نماید، از خداوند متعال برای آن مجموعه خدوم  توفیق و پیروزی در این امر خطیر را مسئلت می‌نماییم .

صادق جعفری

سرپرست اداره کل بهزیستی خراسان شمالی

کد خبر 106262

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد