تکریم پیشکسوت مددکاری فارس|رونمایی از تابلو ساختمان شماره ۳ بهزیستی فارس بنام مجتمع فرهنگی آموزشی عبدالعلی شمس(مددکار اجتماعی)

مراسم تکریم پیشکسوت مددکاری فارس استاد عبدالعلی شمس با حضور مدیر کل , شورای معاونین ,روسای دوایر ستادی وکارشناسان بهزیستی فارس,اعضای خانه خیرین ,خانواده استاد شمس و جمعی از مسئولین و مددکاران اجتماعی در سالن شهید فیاض بخش ساختمان شماره ۳ بهزیستی فارس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس:

در این مراسم که به منظور تکریم و بزرگداشت پیشکسوت و پدر مددکاری فارس استاد  عبدالعلی شمس برگزار شد از تابلو ساختمان شماره ۳ بهزیستی فارس بنام این استاد گرانقدر رونمایی  شد.

محمدرضا هوشیار مدیر کل بهزیستی فارس در این مراسم ضمن خیر مقدم به حاضرین این جلسه را بنام تکریم پیشکسوتان نام گذاری کرد و گفت:استاد شمس از جمله افرادی هستند که در زمان تصدی مدیریت دانش,بینش ,توانش و منش را همراه با انس محبت و معرفت به مولای متقیان امیرمومنان حضرت علی (ع) را سرلوحه کار خود قرار دادند.

مدیر کل بهزیستی فارس افزود استاد شمس پس از بازنشستگی نیز دست از تلاش و خدمت در عرصه ی مددکاری برنداشت و صبر و دانش ایشان برای نسل جدید الگو است.

دکتر موسوی چلک رئیس انجمن مددکاران ایران نیز که بصورت برخط در این برنامه حضور داشت ,این اقدام مدیر کل و شورای معاونین بهزیستی فارس کاری ارزشمند,ستودنی و اقدامی نو عنوان نمود که  نمادی از فرهنگ و فرهیختگی مردم دیار فارس در تکریم پیشکسوتان است و میتواند الگوی سایر استان ها باشد.

موسوی چلک در ادامه گفت:عبدالعلی شمس مددکار اجتماعی خلق شده بود و به حق مصداق یک مددکار اجتماعی حرفه ای است ,پرداختن ایشان به این حرفه بیانگر توجه ویژه خداوند به این استاد پیشکسوت است.

رئیس انجمن مددکاران ایران منش اخلاقی,اخلاق حرفه ای و مسئولیت پذیری را از صفات استاد شمس در طول ۶ دهه مددکاری اجتماعی عنوان نمود و گفت باید انسان های بزرگ را تازمانی که هستند تقدیر و تکریم کنیم.

در ادامه اعضای خانه خیرین به بیان خاطرات و خصوصیات اخلاقی استاد شمس  از قبیل تداوم ایشان در مطالعه و به روزرسانی اطلاعات تخصصی,اهمیت به وقت و زمان و مددکاری به معنای واقعی پرداختند. 

قرائت تقدیرنامه  استاد شمس از مدیران ارشد و میانی و همکاران پرتلاش بهزیستی فارس توسط فرزند استاد و مدیحه سرایی  در وصف مولای متقیان امیرالمومنین حضرت علی (ع) زینت بخش این مراسم بود.

گفتنی است استاد پیشکسوت عبدالعلی شمس متولد اول شهریور ۱۳۲۷ در شیراز,فارغ التحصیل از دانشکده مددکاری اجتماعی ایران در سال ۱۳۵۴ است.

-ریاست مرکز رفاه خانواده تهران,معاونت امور اجتماعی بهزیستی فارس,مدیر عامل خانه خیرین فارس,مسئول انجمن مددکاران فارس,رئیس هیات مدیره خیرین سلامت اجتماعی فارس,عضویت در کمیته حمایت از اسرای جنگ تحمیلی در دوران دفاع مقدس 

بخشی از سوابق این استاد گرانقدر است که با علاقه قلبی و دغدغه مندی فردی و اجتماعی در مسیر مددکاری اجتماعی گام برداشت.

کد خبر 106146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد