در دیدار مدیرکل بهزیستی استان کرمان با مدیرکل استاندارد زمینه های  همکاری بررسی شد

مدیر کل بهزیستی استان کرمان و رئیس هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان به همراه دبیر هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان با حضور در اداره استاندارد در خصوص تعاملات و همکاریهای بین بخشی در راستای حمایت از جامعه معلولین و گروه های تحت حمایت مذاکره و گفت و گو کردند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان عباس صادق زاده مدیر کل بهزیستی در این جلسه با تقدیر از نگاه مثبت مدیر کل استاندارد کرمان در حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه گفت : سازمان ها و ادارات می توانند در بسیاری از مسائل اجتماعی و توانمندسازی گروه های هدف ورود پیدا کنند .
صادق زاده با اشاره به توسعه و تقویت سطح تعاملات مشترک بین بهزیستی و اداره استاندارد اظهار داشت : این تعاملات می تواند در زمینه حمایت از ورزشکاران دارای معلولیت ، کودکان و سایرگرو های مختلف حمایت برنامه ریزی شود.
وی با تاکید بر ایجاد پل ارتباطی بین خیرین و ورزشکاران عنوان کرد : باید زمینه رشد و شکوفایی استعداد افراد در زمینه های علمی – فرهنگی و ورزشی را به ویژه برای افراد دارای محدودیت که نیازمند حمایت بیشتری از طرف  مسئولین می باشند را مهیا نماییم .
اسماعیل عاقلی مدیر کل استاندارد استان کرمان گفت : امیدوارم با تعامل وارتباط با خیرین و صنعتگران بتوانیم در راستای حمایت از ورزشکاران جامعه هدف گام های مثبتی برداریم .
در ادامه در حکمی از سوی مدیر کل بهزیستی استان کرمان و رئیس هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان آقای اسماعیل عاقلی به عنوان عضو هیات رئیسه این هیات  معرفی شد.

کد خبر 10604

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد