پیام مدیر کل بهزیستی استان زنجا ن به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر

روح الله خدابنده لو با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان ، از خیرین دیار کریمان و غواصان دریا دل به مناسبت مشارکت فعال در تامین نیازهای مددجویان و جامعه هدف تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان در این پیام امده است  همواره خیرین و مردم خیرخواه این استان با همدلی و همراهی های خود در عرصه های مختلف در کنار جامعه هدف سازمان  بودند و رجاء واثق دارم  همت عالی و حرکت نیک اندیشانه در مسیر مهربانی، همراهی و همدلی با خادمان محرومین و افراد دارای معلولیت در بهزیستی استان همچنان استمرار می یابد و از مردم نجیب و  خیرین گران‌قدردعوت می نمایم تا مثل همیشه با نگاه مهرورز خود در توانمندسازی و دستگیری از اقشار نیازمند ما را همراهی نموده و با اهداء زکات فطره و کفاره خود در پایگاه های بهزیستی یاریگر مددجویان باشند.

 حضور مردم در فعالیت های عام المنفعه و خیرخواهانه علاوه بر تقویت روحیه یاری و مهربانی در جامعه می تواند نقش بسزائی در بهبود زندگی کودکان، زنان سرپرست خانوار و اقشار آسیب پذیر در زمینه ی معیشت، ، کمک هزینه درمان،  ودیعه مسکن و تامین مسکن و... داشته باشد. 

خداوند متعال را سپاس و ستایش می گوییم که توفیق عبادت در ماه مبارک رمضان را بار دیگر در تقدیر خانواده بزرگ بهزیستی قرار داد و صمیمانه از همه یاوران بهزیستی ،کارکنان خدوم و مراکز غیردولتی که خالصانه در راستای جذب کمک های مردمی گام برداشتند تقدیر نموده و از خداوند متعال، رستگاری ، عزت و کرامت همگان را مسئلت می نمایم.

کد خبر 105624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد