بیانیه اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی به مناسبت روز جهانی قدس

اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس، ضمن اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین از ملت‌های مسلمان و آزادگان جهان، مردم شریف ایران اسلامی به ویژه کارکنان و جامعه هدف بهزیستی جهت حضور پرشور در راهپیمایی این روز دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی ،
 متن بیانیه به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم

"روز قدس روز اسلام است"           امام خمینی(ره)

روز قدس یادآور مظلومیت مردم فلسطین، روز نشان دادن ماهیت اصلی جنایتکار رژیم صهیونیستی به جهانیان و به نوعی یاد آور لزوم وحدت مسلمانان، مقاومت، ایستادگی و دفاع از مظلوم و روز اسلام است.
امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۸ در آخرین جمعه ماه رمضان در پیامی ضمن گوشزد کردن خطر اسرائیل غاصب به جهانیان و با نامگذاری «روز قدس» از همه مسلمانان ایران و جهان خواست در این روز همبستگی خود را در حمایت از «حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین» به نمایش بگذارند.
به طوریکه هر ساله‌ شاهد حضور و استقبال‌ فراوان‌ و گسترده ملت ایران و مسلمانان‌ در این مراسم هستیم‌.
امسال‌ جهانیان و به خصوص مسلمانان در شرایطی‌ به‌ استقبال‌ روز جهانی‌ قدس‌ می‌روند که جنایات گسترده و کشتار هولناک اسرائیل بعد از عملیات طوفان الاقصی علیه مردم مظلوم و بی دفاع غزه و فلسطین همچنان ادامه دارد.
جنایت جنگی و نسل‌کشی این روزهای اسرائیل علیه مردم غزه باعث شده هر روز در بسیاری از کشورهای مختلف جهان، شاهد صحنه‌های اعلام‌ حمایت‌ از مردم‌ فلسطین‌ و غزه و ابراز انزجار از اشغالگران‌ صهیونیستی باشیم و از این رو به یقین روز قدس امسال شاهد خروش گسترده و یکپارچه مسلمانان و دیگر ملت های آزاده جهان، علیه جنایت های رژیم صهیونیستی خواهیم  بود.
کارکنان و جامعه هدف بهزیستی استان بار دیگر ضمن میثاق دوباره با آرمان های امام راحل(ره) و تبعیت از ولی امر مسلمین، حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) و درود به روح شهدای جبهه مقاومت،  بویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی؛ با اعلام حمایت مجدد از مردم مظلوم و سرافراز فلسطین، از آحاد مختلف مردم دعوت می‌نماید که با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی روز قدس در جهت حمایت از آزادی کامل قدس شریف، ندای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان برسانند.

کد خبر 105221

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد