دیدار رئیس بهزیستی چایپاره با ریاست دادگستری شهرستان

مینا خضرلو رئیس اداره بهزیستی شهرستان به همراه همکاران به پاس خدمات ارزنده به جامعه هدف از رییس دادگستری شهرستان چایپاره تجلیل نمود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی چایپاره ؛
مینا خضرلو در این دیدار ضمن تبریک تقارن سال نو و بهار قرآن ، گفت: قدردان همکاری‌های خوب دادگستری و حمایت همیشگی این دستگاه در پیشبرد اهداف بهزیستی از جمله صدور مجازات های جایگزین حبس هستیم.
خضرلو افزود: سازمان بهزیستی آسیب پذیرترین افراد از جمله بیماران اعصاب و روان، معلولین، سالمندان، معتادین و زنان سرپرست خانوار را تحت پوشش خود دارد و درخصوص انجام برخی از وظایف خود نظیر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، فرزندخواندگی و... نیازمند همکاری بیشتر با دادگستری می‌باشد.

وی با اشاره به وجود آسیب‌های اجتماعی در شهرستان ادامه داد: گام نخست کنترل این آسیب‌ها و در مرحله بعدی کاهش آنها از طریق راهکارهای مختلف در دستور کار قرار دارد.
رئیس دادگستری با تقدیر از خدمات مجموعه بهزیستی گفت: بیشتر مردم بهزیستی را مجموعه ای حمایتی دانسته در صورتیکه بخشی از ماموریت‌های این سازمان حمایت است.میر نقی زاده نقش بهزیستی را در حوزه پیشگیری بسیار مهم دانست و گفت: همه دستگاه ها در این حوزه باید فعالیت و مشارکت داشته باشند.

در ادامه میرنقی زاده از مساعدت بیش از پیش دادگستری برای اعمال مجازات‌های جایگزین حبس به نفع جامعه هدف بهزیستی برابر مقررات در سال جدید خبر داد.
گفتنی است در پایان این دیدار مینا خضرلو با اهدای لوح سپاس از خدمات ارزنده رئیس دادگستری به جامعه هدف بهزیستی تجلیل نمود.

کد خبر 104936

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد