بیله سوار| خدمات مشاوره ای و روانشناسی در مراکز مشاوره تحت نظارت سازمان بهزیستی

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان بیله سوار فرایند مشاوره به افراد بی بضاعت و نیازمند با ارائه یاری برگ صادره شده از سوی ادارات بهزیستی صورت می گیرد که در این روش خدمات مشاوره به این افراد از طریق مراکز غیردولتی بصورت رایگان ارائه می شود و هزینه آن توسط سازمان بهزیستی به مراکز پرداخت خواهد شد.

 محمدی رئیس اداره بهزیستی شهرستان بیله سوار گفت: ازابتدای سال ۱۴۰۲ مراکز مشاوره تحت نظارت بهزیستی تعداد ۴۰۰ جلسه مشاوره حضوری با هزینه ای بالغ بر ۵۵۰ میلیون ریال در زمینه های مختلف برای مراجعین و همشهریان شهرستان بیله سوار ارائه خدمات نموده اند.

هدف از ایجاد مراکز مشاوره حضوری غیردولتی دسترسی بیشتر برای مردم، کمک به ارتقاء سطح سلامت روان جامعه و کاهش آسیبهای روانی-اجتماعی است و خدمات تخصصی به فرد، خانواده و یا گروه از طریق ارتباط بین مراجع و مشاور به منظور، پیشگیری از بروز اختلالات و مشکلات روانشناختی، ارتقای سطح سلامت روان جامعه، درمان اختلالات و مشکلات روانی اجتماعی ارائه می گردد.

 خدمات مراکز مشاوره در دو سطح مراکز مشاوره و خدمات روان شناختی عمومی و مراکز مشاوره تخصصی ارائه می شود. علاوه بر خدمات مشاوره حضوری سازمان بهزیستی کشور باهدف ارتقاء سطح سلامت روان افراد جامعه خدمات مشاوره تلفنی رایگان خط ۱۴۸۰ صدای مشاور را نیز راه اندازی کرده است.

در حال حاضر مردم می توانند در سراسر استان از طریق تماس با خط تلفن ۱۴۸۰ از خدمات رایگان مشاوره و روانشناسی در زمینه های ازدواج و خانواده، کودک و نوجوان، مشکلات بین فردی، اختلالات روانی، مشاوره تحصیلی و تربیتی، مشاوره شغلی و ... استفاده نمایند.

کد خبر 104795

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد