توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان بهزیستی شوشتر

عصر امروز با حضور مدیر کل و معاون مشارکتهای بهزیستی خوزستان،رئیس بهزیستی و جمعی از خیرین شهرستان ،۵۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان بهزیستی شوشتر توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خوزستان، مهران کریمیان ،مدیر کل بهزیستی دراین باره گفت:این بسته های معیشتی هرکدام به ارزش چهار میلیون ریال  شامل برنج، ماکارونی، سویا، رب گوجه، روغن و شیرینی ،با مشارکت خیرین تامین شده است. 

کریمیان بیان کرد: در آستانه سال نو  و به منظور تامین بخشی از مایحتاج جامعه هدف تحت پوشش ، در سراسر استان  با مشارکت خیرین و شرکتها  بسته های معیشتی تهیه  و بین مددجویان و افراد دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی توزیع می شود.

وی افزود: خیرین و نیکوکاران گرامی می توانند از طریق  شماره کارت مجازی   ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۲۷۲۳۲۹۴  به نام هدایای خاص مشارکتهای مردمی نزد بانک مرکزی و کد دستوری:#۲۲۲۵۰*۶۶۵۵* کمکهای نقدی و از طریق مراجعه به مراکز دولتی بهزیستی، موسسات خیریه و مراکز مثبت زندگی تحت نظارت بهزیستی کمک‌های غیر نقدی خود را برای یاری رساندن به نیازمندان اهدا و در این امر خیر و خداپسندانه مشارکت داشته باشند.

گفتنی است پس از  مراسم توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی  ،مدیر کل و معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی خوزستان   به همراه رئیس بهزیستی و جمعی از خیرین شهرستان شوشتر ضمن بازدید از مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست، در جمع صمیمی فرزندان بهزیستی  حضور یافتند و سپس در ضیافت افطاری مددجویان بهزیستی که با مشارکت خیرین تدارک دیده شد بود شرکت کردند.

کد خبر 104588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد