در رسانه| کم کاری اردبیل در مناسب‌سازی اماکن برای معلولان

اردبیل- مشاور استاندار اردبیل در امور معلولان و رییس کمیته تخصصی مناسب‌سازی استان اردبیل گفت: اردبیل در مناسب‌سازی اماکن برای تردد و تحرک معلولان کم‌کاری کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عظیم قهرمانی پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه بررسی وضعیت معابر استان برای تردد معلولین اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی استان در راستای مناسب‌سازی معابر برای تردد و تحرک معلولین کوتاهی و کم‌کاری کرده‌اند.

وی از معرفی ۶ دستگاه اجرایی به اداره کل بازرسی در این راستا افزود: این دستگاه‌های اجرایی از مجموع ۵۰ امتیاز کمترین امتیاز را در اجرای قوانین مربوط به معلولان کسب کرده بودند.

مشاور استاندار اردبیل در امور معلولان و رئیس کمیته تخصصی مناسب‌سازی استان گفت: بر اساس قانون جامع حمایت از حقوق معلولان مصوبه سال ۱۳۸۶ و قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت مصوبه سال ۱۳۹۶، مناسب‌سازی، دسترس‌پذیری و تردد و تحرک برای توان‌خواهان در همه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌ها و اماکن عمومی و معابر و وسایل خدماتی، یک الزام است.

قهرمانی خاطرنشان کرد: در همین راستا، دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل نیز بر اساس جدول ارزیابی وضعیت مناسب‌سازی دستگاه‌های مشمول جشنواره شهید رجایی استان، مورد ارزیابی قرار گرفتند.

کد خبر 104313

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد