جلسه مناسب سازی اماکن دولتی و عمومی در شهرستان چایپاره

جلسه مناسب سازی اماکن دولتی و عمومی برای معلولین و سالمندان به ریاست فرماندار و با حضور معاون فرماندار شهرستان چایپاره و اعضای کارگروه در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی چایپاره،

«مینا خضرلو» رئیس اداره بهزیستی ضمن خیر مقدم و تبریک حلول ماه مبارک رمضان به بیان نکاتی در رابطه با اهمیّت و ضرورت مناسب سازی برای جامعه از جمله جامعه هدف (سالمندان و معلولان ) پرداخت و از تمامی ادارت و ارگانهای مرتبط درخواست کرد با عزم جدی تر نسبت به عملی شدن این امر مهم در سطح شهر و معابر ،اقدامات لازم را انجام دهند.
محسن دانیالی فرماندار شهرستان چایپاره ضمن قدردانی از زحمات و پیگیری های بهزیستی در مناسب سازی اماکن دولتی و عمومی از جمله اقدامات شهرداری ها و ادارات و نهادهای شهرستان در خصوص مناسب سازی ساختمان ادارات ذیربط ، بر لزوم تعامل و همکاری تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان با اداره بهزیستی در این خصوص تأکید و اظهار داشت: به لحاظ اهمیت موضوع جا دارد کلیه دستگاه های اجرایی در خصوص مصوبات جلسه اهتمام بیشتری داشته باشند و تصمیمات را به صورت جدی پیگیری نمایند.
وی اظهار کرد: وظیفه تمام دستگاه های اجرایی است که در پرداختن به امور معلولین به عنوان بخشی از جامعه ، اهتمام جدی داشته باشند.

کد خبر 104266

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد