تشرف ۷۲۹ نفر از ولی نعمتان تحت پوشش بهزیستی استان به سفرهای زیارتی و معنوی

تعداد ۷۲۹ نفر از ولی نعتمان تحت پوشش بهزیستی استان در سال ۱۴۰۲ اعم از مددجویان حوزه توانبخشی، سالمندان، زنان سرپرست خانوار، فرزندان تحت پوشش، کودکان و نوجوانان در معرض آسیب توفیق تشرف و زیارت عتبات عالیات و مشهد مقدس را یافته و با حمایت خیرین و مجموعه بهزیستی به این سفرها اعزام شدند.

سفرهای زیارتی عتبات عالیات فرصتی مغتنم برای تحول درونی و سیر و سلوک معنوی است.   زوار بهترین سوغاتی را همین تغییرات رفتاری و دگرگونی باطنی می دانند و امیدوار هستند که برکات این سفر معنوی در سرتاسر زندگی شان  جاری باشد.

 به گزارش روابط عمومی، در سال ۱۴۰۲ با توفیق الهی و طلب خود ائمه معصومین علیهم السلام بهزیستی استان اردبیل بالغ بر ۴۹۰ نفر از مددجویان حوزه توانبخشی(معلولین و سالمندان عزیز) و ۲۵۵ نفر از مددجویان تحت پوشش حوزه سلامت اجتماعی (زنان سرپرست خانوار، فرزندان بهزیستی و کودکان و نوجوانان در معرض آسیب) به مشهد مقدس و   ۸۴ نفر از مددجویان تحت پوشش حوزه سلامت اجتماعی(۳۵ نفر از دختران مراکز آسیب، ۳۴ نفر از زنان سرپرست خانوار و ۱۵ نفر از فرزندان بهزیستی) به کربلای معلی با تامین منابع مالی سازمان و اکثرا مشارکت خیرین استانی اعزام نمود.

 امید است توفیق هرچه بیشتر در این مسیر مقدس برای مجموعه مسئولین و کارشناسان بهزیستی استان با حمایت و هدایت گری خیرین ثابت قدم استانی میسر گردد.

کد خبر 104178

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد