مراسم جشن ازدواج و اهدای جهیزیه به ۶ نفر از نوعروسان تحت پوشش بهزیستی چایپاره

۶ سری جهیزیه با حضور رئیس اداره بهزیستی و مسئولین شهرستان با همکاری بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها به زوجین تحت پوشش اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی چایپاره،

مینا خضرلو رئیس اداره بهزیستی شهرستان چایپاره، ضمن تقدیر از بانیان این مراسم گفت : یکی از برنامه های بهزیستی در راستای تحقق قانون جوانی جمعیت ، موضوع جهیزیه است که براساس توافقات صورت گرفته درخصوص برقراری تعاملات دو طرفه و همکاری مشترک فی‌مابین بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها و اداره بهزیستی به منظور بهره‌مندی از امکانات، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود برای مرتفع ساختن مشکلات مختلف مددجویان به ویژه معضلات معیشتی و تهیه جهیزیه جوانان، این بار با همّت بنیادی‌ها در قالب مراسم میزبانی از زوجین جوان تحت حمایت برگزار شد.
خضرلو با بیان اینکه در بهزیستی به بحث ازدواج آسان، توانمندسازی مددجویان و ... می‌پردازیم، تصریح کرد: امیدوارم همگی با هم کمک کنیم تا هیچ مددجویی در کشور بدون امکانات و جهیزیه نماند و این فعالیت در راستای توانمندسازی خانواده‌های بهزیستی ادامه پیدا کند.وی با بیان اینکه هدف ما تکریم و اکرام همه جامعه هدف به ویژه زوج‌های تحت حمایت است، از تمامی خیّران همگام با بهزیستی ، تقدیر کرد.
گفتنی است: این فعالیت خیرخواهانه با تعامل تمامی نهادها و در راستای تکریم خانواده و کمک به تولید کالای ایرانی در شامل جاروبرقی، اجاق گاز، ماشین لباسشویی و تلویزیون،وسایل برقی آشپزخانه،فرش به ارزش دو میلیارد و دویست میلیون ریال انجام شده است.

مراسم جشن ازدواج و اهدای جهیزیه به ۶ نفر از نوعروسان تحت پوشش بهزیستی چایپاره

مراسم جشن ازدواج و اهدای جهیزیه به ۶ نفر از نوعروسان تحت پوشش بهزیستی چایپاره

کد خبر 104071

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد