در رسانه |  ورزشکاران نمایندگان ملت بزرگ ایران در میادین ورزشی هستند

دکتر سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل در مراسم اهدای هدایای مقام معظم رهبری به ورزشکاران اردبیل گفت: ورزشکاران نمایندگان ملت بزرگ ایران در میادین ورزشی هستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، مراسم اهدای هدایای مقام معظم رهبری به ورزشکاران و قهرمانان بازیهای آسیایی هانگژو با حضور سید حامد عاملی استاندار اردبیل، محمد علی پهناور مدیر کل ورزش و جوانان، سرهنگ محمدی رییس سازمان بسیج ورزشکاران، فروهرمعاون فرهنگی و امور جوانان، حسنی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل و روسای هیات‌های ورزشی نابینایان و وشو استان برگزار شد.

دکتر سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل در این مراسم گفت: ورزشکاران نمایندگان ملت بزرگ ایران در میادین ورزشی هستند و توقعات مردم از ورزشکاران برای کسب مدال زیاد است ورزشکاران با اراده و تلاش خود باید بتوانند به مقامات عالی دست پیدا کنند.

دکتر عاملی افزود: ورزش باید با برنامه و منظم باشد و آینده نگری در ورزش برای پرورش استعداد ها مهم و ضروری است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل اضافه کرد: در ورزش باید تعهد هم داشته باشیم تا در راستای همگانی کردن ورزش موفق باشیم و سلامت جامعه را در پی آن داشته باشیم.

آیت الله عاملی تاکید کرد: برای برون رفت از بیماری های ناشی از کم تحرکی در جامعه باید در ترویج ورزش همگانی تلاش مضاعف داشته باشیم چون ورزش در سلامت جامعه نقش اساسی دارد و برای ورزش همگانی باید بصورت مانور ورزشی اقدام کنیم.

امام جمعه اردبیل تصریح کرد: آموزش و پرورش اصلی ترین برای پرورش استعداد های ورزشی است و مربیان و معلمان ورزشی هم نقش اساسی بر این موضوع دارند و باید برای استعداد یابی برنامه ویژه ای داشته باشیم و کشف استعداد و تربیت باید به اقتضای سنی انجام بگیرد.

سید حامد عاملی استاندار اردبیل در این مراسم گفت: ورزشکاران ما در تمامی عرصه ها باعث سربلندی و افتخار ما هستند که از تلاشها و زحمات تمامی ورزشکاران قدر دانی کرده و باید قدر دان سرمایه های ارزشمند ورزشی در استان باشیم.

استاندار اردبیل افزود: برای پیشرفت و توسعه و حمایت از سرمایه های انسانی و اجتماعی در ورزش نیاز به زیر ساخت های تخصصی است تا بتوانیم ظرفیت های ورزشی را بار دیگر در استان و کشور شکوفا کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید با همدلی و همراهی تمام مجموعه ها بتوانیم در خدمت ورزشکاران باشیم و در پرورش استعدادهای ویژه گام بر داریم، افزود: در بحث زیرساختهای ورزشی و پروژه های نیمه نمام از طریق مولد سازی و اعتبارات ملی استان تلاش خواهیم کرد در سال ۱۴۰۳ تعدادی از پروژه های نیمه تمام ورزشی را به بهره برداری برسانیم.

ورزشکاران مقام آور در بازی های آسیایی هانگژو :

ووشو یوسف صبری مدال طلا

مصطفی شهبازی و حسن جعفری در گلبال مدال سوم

محسن طلوعی در بسکتبال با ویلچر هم مقام سوم را کسب کردند

کد خبر 103506

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد